Angry Birds saapuu Magic Leap One -laitteelle tänä syksynä Kommentit pois päältä artikkelissa Angry Birds saapuu Magic Leap One -laitteelle tänä syksynä

Kotimainen menestyspeli julkaistaan tänä syksynä uudelle One -lisätyn todellisuuden laseille. -nimisen pelin ovat kehittäneet yhteistyössä ja .

lasit ovat parhaillaan saatavilla vain kehittäjille suunnattuna Creator Edition -versiona, jonka hinta on alkaen hulppeat 2 295 dollaria.

Voit katsoa pelin trailerin tästä:

demosi vastaavanlaista peliä omalle AR-alustalleen kesäkuussa WWDC18 -tapahtumassa. SwiftShot nimisessä pelissä kahdesta kuuteen pelaajaa voi kaataa pelialueella olevia palikoita.

Dungeons and Dragons ilmestyy nyt myös virtuaalilaseille Kommentit pois päältä artikkelissa Dungeons and Dragons ilmestyy nyt myös virtuaalilaseille

on ilmoittanut solmineensa kumppanuuden Wizards of the Coastin kanssa kehittääkseen ensimmäisen virallisen Dungeons and Dragons -pelin. Peli on vielä kehitysvaiheessa, mutta ilmoitus on herättänyt innostusta sekä pöytä- että videopelaajien keskuudessa.

Pelin odotetaan tavoittavan klassisen pöytäpelikokemuksen ytimen, mutta lisäämällä siihen VR:n tarjoama immersion. Pelaajat voivat tutkia luolia, taistella hirviöitä vastaan ja kehittää hahmojaan täysin immersiivisessä maailmassa.

”Olemme äärimmäisen innoissamme yhteistyöstä Resolution Gamesin kanssa Dungeons & Dragonsin tuomiseksi eloon VR:ssä”, sanoi Eugene Evans, Hasbro Gamingin ja Wizards of the Coastin vanhempi varatoimitusjohtaja. ”Heillä on selkeä käsitys siitä, miten tuoda pelaajat yhteen ja vangita pöytäpelien hauskuus digitaalisilla alustoilla saavutettavalla tavalla.”

Pelin julkaisupäivä on toistaiseksi ilmoittamatta, mutta Resolution Games kertoo jakavansa lisää tietoa tulevaisuudessa.

Lähde: PC Gamer

Entisen PlayStation-toimitusjohtajan vetoomus: ”Peliteollisuuden on mietittävä tulevaisuuttaan ja vähennettävä kustannuksiaan” Kommentit pois päältä artikkelissa Entisen PlayStation-toimitusjohtajan vetoomus: ”Peliteollisuuden on mietittävä tulevaisuuttaan ja vähennettävä kustannuksiaan”

errori.net

Entinen Sony Computer Entertainment American toimitusjohtaja, Shawn Layden, joka erosi PlayStationista neljä vuotta sitten, on esittänyt huoliaan peliteollisuuden suunnasta. Hänen mukaansa pelien kasvavat kehitysbudjetit, pelistudioiden yhdistyminen ja pelien säilyttämisen tila ovat suuria huolenaiheita alalle.

Layden puhui näistä huolistaan viime kuussa GamesIndustry.biz Investment Summitissa. Hän korosti, että suuret pelijulkaisijat hankkivat pienempiä studioita, mikä voi tukahduttaa luovuuden. Lisäksi hän mainitsi huolensa siitä, miten suuryritykset kuten , , ja astuvat pelimarkkinoille.

Layden on ollut kriittinen suuntausta kohtaan, jossa kehitetään 40-60 tunnin pelijulkaisuja, jotka vaativat useita vuosia ja satoja miljoonia kehittää. Hänen mukaansa peliyritysten tulee harkita kustannustehokkaampia projekteja ja pyrkiä uudistamaan liiketoimintamallejaan.

Hän on myös huolissaan siitä, miten studioiden yhdistyminen vaikuttaa pelien luovuuteen. Layden totesi, että kun pienet ja riippumattomat studiot sulautuvat suurempiin yrityksiin, niiden innovatiivisuus voi kärsiä.

Lisäksi Layden kritisoi peliteollisuuden lähestymistapaa pelien säilyttämiseen. Vaikka taaksepäin yhteensopivuus on saatavilla uusimmissa konsoleissa, monet vanhat pelit ovat edelleen vaikeasti saatavilla. Laydenin mukaan pelien säilyttäminen on tärkeää, ja toivoo suurempien pelitoimijoiden ymmärtävän velvollisuutensa säilyttää pelien historiaa tuleville sukupolville.

Lyhyesti, Layden korostaa, että peliteollisuuden tulee uudistua, säilyttää peliensä historia ja edistää luovuutta sekä innovaatiota.