Bloodborne -pelin PS1 -versiointi on nyt ladattavissa Kommentit pois päältä artikkelissa Bloodborne -pelin PS1 -versiointi on nyt ladattavissa

BloodbornePSX

Uutisoimme aiemmin Bloodborne -pelistä tehdystä PS1 -versioinnista ja nyt kyseinen tekele on ladattavissa.

Pelissä päästään seikkailemaan Yharnamin kaupunkiin klassisen -konsolin estetiikalla höystettynä. Valittavana on 10 asetta

Pelin taustalla ovat kehittäjät Lilith Walther sekä Corwyn Prichard. Kaksikko on työstänyt versiointia jo pidemmän aikaa, mutta viimeisen vuoden aikana kehitys on edistynyt kunnolla.

Sony patentoi Auto-Play -pelitilan Kommentit pois päältä artikkelissa Sony patentoi Auto-Play -pelitilan

Sony

on hakenut patenttia uudelle tekoälyyn pohjautuvalle järjestelmälle, jonka avulla voisit ohittaa toistuvia tai tylsiä grindaus-osioita lemppari -peleissäsi. Tämä voisi mullistaa pelaamisen, joten silmät ja korvat tarkkana!

Patentti lyhykäisyydessään:

  • Sonyn patentti kuvaa Auto-Play -tilaa, joka hyödyntää tekoälymallia.
  • Tämä oppisi pelaamistyylisi analysoimalla dataa pilvipohjaisista palveluista, kuten PlayStation Network (PSN).
  • Kuvittele, että tekoäly hoitaisi puolestasi ne puuduttavat grindaus-osiot, jolloin pääsisit takaisin itse toimintaan heti kun homma alkaa taas kiinnostaa!

Hyötyjä tästä mahdollisesta tulevaisuudessa tulevassa teknologiasta, voisi olla pelastus pelaajille, jotka kamppailevat pitkien tai toistuvien pelien kanssa. Ohittamalla grindaamisen pelaajat voivat keskittyä niihin osiin, joista he todella nauttivat.

Sonyn Auto-Play AI malli

Kuulostaa huijaamiselta, eikö? Vaikka tämä kuulostaa joidenkin unelmien toteutumiselta, toiset saattavat pitää sitä huijaamisena. Pelin osien ohittaminen saattaisi karkottaa hardcore-pelaajia.

On tärkeää muistaa, että kyseessä on toistaiseksi vain patentti, eikä ole takeita siitä, että Sony tulee oikeasti toteuttamaan tätä teknologiaa. Vaikka se näkisi päivänvalon, on epäselvää, mille PlayStation-järjestelmille se olisi saatavilla (PS5, PS5 Pro tai jopa huhuttu käsikonsoli).

Tämä Auto-Play -patentti ei ole Sonyn ainoa tekoälyyn liittyvä hanke pelimaailmassa. Maaliskuussa he hakivat patenttia myös tekoälypohjaisille striimeille, jotka reagoivat katsojien palautteeseen.

Muuttuuko tekoäly siis henkilökohtaiseksi pelikaveriksesi? Sen näyttää vain aika. Mutta yksi asia on varma: Sony haluaa ravistella pelimaailmaa.

Lähde: GameRant

Pussirotan kujanjuoksu – Crash Bandicoot 4 on myynyt huimia määriä Kommentit pois päältä artikkelissa Pussirotan kujanjuoksu – Crash Bandicoot 4 on myynyt huimia määriä

Crash jatkaa

Kaikkien rakastama pussirotta on taas uutisissa, tällä kertaa murskaavan saavutuksen ansiosta! Crash Bandicoot 4: It's About Time, hullunkulkurimainen tasohyppelypeli joka toi Crashin takaisin parrasvaloihin, on ylittänyt huimat 5 miljoonaa myytyä kappaletta!

Varsin vakuuttava etappi on peräisin pelin design-johtaja Toby Schadtilta, joka paljasti tiedon LinkedIn-profiilissaan. Vuonna 2020 - ja -konsoleille julkaistu peli sai yleisesti positiivisen vastaanoton.

Vaikka Crash saattaa pitääkin ansaittua taukoa, on selvää, että hänen viimeisin seikkailu on ollut hitti fanien keskuudessa. Toivotaan, että jatkaa hauskan ja innovatiivisen pelattavuuden tarjoamista, joka teki Crash Bandicoot 4: It's About Timesta niin suuren menestyksen!

Lähde: NintendoLife