Capcomin johtaja ehdottaa pelihintojen nousua – ”Omasta mielestäni pelihinnat ovat liian alhaisia” Kommentit pois päältä artikkelissa Capcomin johtaja ehdottaa pelihintojen nousua – ”Omasta mielestäni pelihinnat ovat liian alhaisia”

errori.net

Capcomin toimitusjohtaja Haruhiro Tsujimoto lausui mielipiteensä pelien tämän hetkisestä hintatasosta Tokion pelimessuilla, jonka Nikkei raportoi maailmalle.

”Omasta mielestäni pelihinnat ovat liian alhaisia”, Tsujimoto sanoi, viitaten nouseviin kehityskustannuksiin ja tarpeeseen nostaa palkkoja.

”Kehityskustannukset ovat nyt noin 100 kertaa suuremmat kuin Famicom-aikakaudella, mutta ohjelmistojen hinnat eivät ole nousseet samassa suhteessa”, hän selitti. ”On myös tarve nostaa palkkoja houkutellakseen lahjakkuuksia. Koska palkat nousevat koko alalla, mielestäni yksikköhintojen nostaminen on terve liiketoimintamalli”, Tsujimoto päättelee.

on yksi kustantajista, joka ei ole vielä hyväksynyt 70 dollarin teollisuusstandardihintaa. Yhtiön suuret julkaisut tänä vuonna, kuten , Remake ja Street Fighter 6 – lanseerattiin 60 dollarin hintaan. Tsujimoton kommenteista päätellen näyttää siltä, että Capcom aikoo tarkastella peliensä hintojen nostamista.

Dead Rising Deluxe Remaster kutsuu pelaajat ilmaiseen kokeiluun Kommentit pois päältä artikkelissa Dead Rising Deluxe Remaster kutsuu pelaajat ilmaiseen kokeiluun

Dead Rising Deluxe Remaster

Capcomin suosittu selviytymiskauhupeli on tehnyt näyttävän paluun uudistettuna Deluxe Remaster -versiona ja pelaajilla on nyt ainutlaatuinen mahdollisuus kokeilla peliä täysin ilmaiseksi demoversion muodossa.

Tämä PAN Vision Finlandin jakelema klassikkopelin uusintaversio tarjoaa pelaajille mahdollisuuden astua legendaarisen valokuvaaja Frank Westin saappaisiin täysin uudistetussa graafisessa asussa. Demo antaa pelaajien kokea pelin alkutapahtumat ja maistiaisen siitä kaaoksesta, joka Willametten kaupungissa odottaa.

Uudistettu versio tuo mukanaan merkittäviä teknisiä parannuksia, mukaan lukien säteenseurannan ja 60 ruudun sekuntinopeuden 5 Pro -konsolilla. Erityisesti uusille pelaajille on lisätty kasuaalipelaajien vaikeustaso, joka tekee zombien vastaisesta taistelusta helpommin lähestyttävän.

”Haluamme tarjota pelaajille mahdollisuuden kokea tämä uudistettu klassikko ennen ostopäätöstä. Ilmainen demo antaa hyvän käsityksen siitä, miten olemme onnistuneet tuomaan tämän rakastetun pelin nykypäivään.”

kertoo pelin julkaisija

Pelaajat voivat ladata ilmaisen demon välittömästi - ja /S -konsoleille. Täysversio pelistä on myös saatavilla fyysisenä julkaisuna, ja sen ikäraja on PEGI 18.

Toimittajan valinnat: Peli-innostukseni juuret Kommentit pois päältä artikkelissa Toimittajan valinnat: Peli-innostukseni juuret

Hei kaikki lukijat! Täällä kirjoittaa tällä kertaa Mallu, 28-vuotias Errorin toimittajaharjoittelija, joka on pelannut ihan lapsuuden alkujuurista lähtien. Pelien kiehtova maailma on ollut aina lähellä sydäntäni ja tahtoisin jakaa teille pienen pintaraapaisun mistä kaikki alkoi.

Olen ollut kiinnostunut pelaamisesta niin pitkään kuin muistan. Ensimmäiset muistoni liittyvät 1 -konsoliin ja -peleihin. Aloittaessani pelimatkani vietin usein aikaa ilmaispelien parissa, mutta kun julkaistiin, oli meidän saatava se kotiin. Pelaamisen maailmaan minut johdatti vanhempi serkkuni, jonka kautta tutustuin moniin PlayStation-klassikoihin, joista tulikin lapsuuteni merkittäviä pelielämyksiä. Tässä haluan jakaa kanssanne muutamia minulle tärkeitä pelejä, jotka tekivät minusta pelaajan.

Micro Maniacs (PS1, Gameboy Color)

on Codemastersin kehittämä värikäs ja vauhdikas ajopeli, jossa pienet hahmot kilpailevat juosten ja toisiaan vastaan taistelemalla. Pelissä on 41 erilaista ympäristöä ja kahdeksan hahmoa, joilla kaikilla on omat erityistaitonsa. Tämä oli ehdoton suosikkini serkkuvierailuilla, sillä sen luovat kentät ja hauskat ääniefektit vetivät aina mukaansa.

Spyro: Year of the Dragon (PS1)

oli aikoinaan aivan omaa luokkaansa. Insomniac Gamesin kehittämä seikkailu vei minut lohikäärmeiden maailmaan, ja siinä yhdistyi unelmoijan mielikuvitus sekä kiinnostavat hahmot. Spyron maailma oli visuaalisesti upea ja täynnä seikkailuja, jotka saivat aina palaamaan pelin pariin.

Nintendogs (Nintendo DS)

Eläinrakkaana ihmisenä oli lapsuudessa minulle aivan erityinen peli. Tässä simulaatiossa sai hoitaa omaa virtuaalikoiraa DS:n kosketusnäytön ja mikrofonin avulla. Vaikka pelissä ei ollut suuria haasteita tai tavoitteita, oli se silti ihana kokemus – täysi kymppi yksinkertaisuudessaan!

Sly 2: Konnakopla (PS2)

on edelleen yksi ikonisimmista peleistä, joita pelasin lapsena, eikä sen viehätys ole kadonnut aikuisenakaan. Sucker Punch Productionsin kehittämässä pelissä seurattiin Slyn ja hänen rikoskumppaniensa seikkailuja ympäri maailmaa. Seikkailun täyteiset kentät, hahmojen väliset kemiat ja varastelun jännitys tekivät tästä pelistä unohtumattoman.

Pokémon Emerald (Game Boy Advance)

Alun perin veljelleni kuulunut Pokémon Emerald oli myös minulle merkittävä peli, jonka parissa vietin lukemattomia tunteja. Tavoitteeni oli saada kaikki pelin Pokémonit, vaikka tajusinkin pian tarvitsevani myös toisen peliversion saadakseni kaiken. Vaikka tämä takaisku olikin harmillinen, nautin silti jokaisesta hetkestä – ja pelaan Pokémonia vielä tänäkin päivänä.

Dog's Life (PS2)

Dog's Life on yksi niistä vähemmän tunnetuista peleistä, mutta minulle se oli täynnä hauskuutta. Tässä Frontier Developmentsin luomassa pelissä sain elää koiran elämää ja tehdä kaikkea hauskaa, mitä koirat tekevät – haukkua, kaivaa kuoppia ja jopa pissiä ”kilpaillen” muiden koirien kanssa. Peli oli täynnä huumoria, ja se jäi elävästi mieleen lapsuuteni leikkisänä kohokohtana.

Ōkami (PS2)

, jonka kauniiseen maailmaan minut tutustutti ystäväni, oli visuaalisesti ja tarinallisesti ainutlaatuinen. Clover Studion ja Capcomin kehittämä peli yhdisti taidetta ja seikkailua, ja sen japanilaistyylinen grafiikka sai minut uppoutumaan tarinaan täysin. Vaikka en lapsena vielä ymmärtänyt peliä syvällisesti, sen tunnelma teki suuren vaikutuksen.

Näiden pelien kautta löysin paikkani pelien maailmasta ja olen kiitollinen, että sain kokea nämä seikkailut osana kasvutarinaani. Nämä pelit eivät olleet vain viihdettä – ne olivat matkoja eri maailmoihin ja antoivat unohtumattomia hetkiä, jotka vieläkin inspiroivat minua pelaajana.

Artikkeli: Mallu Millie