Cyberpunk 2077 ja The Witcher 3 -pelien uuden sukupolven konsolien päivitykset myöhästyvätKommentit pois päältä artikkelissa Cyberpunk 2077 ja The Witcher 3 -pelien uuden sukupolven konsolien päivitykset myöhästyvät
Päivitys tuo korjauksia mm. pelin minikarttaan sekä hahmojen perkkien palautukseen.
CD Projekt RED on ilmoittanut viivästyttävänsä Cyberpunk 2077 ja The Witcher 3: Wild Hunt -hittipeliensä uuden sukupolven päivityksiä.
Syyskuussa kehittäjä lupasi julkaista päivitykset vielä ennen tämän vuoden loppua, mutta nyt julkaisu näyttänee siirtyneen Cyberpunkin osalta vuoden 2022 ensimmäiselle neljännekselle ja Witcherin osalta toiselle neljännekselle.
Cyberpunk 2077 -peli on parhaillaan saatavilla PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X ja S sekä Xbox One -konsoleille, PC:lle ja Google Stadia -pelipalvelussa. Pelin virallinen uuden sukupolven konsolien versio ilmestynee myöhemmin tänä vuonna.
Anno 1800: Teollisen ajanjakson alkupuolelle sijoittuva strategiapeli, jossa pelaajat rakentavat kaupunkiympäristöä tyhjästä.
Far Cry 4: Toimintapeli, jossa pelaajat joutuvat keskelle kuvitteellisen Kyratin valtion sisällissotaa.
Ubisoft+ Classics -pelipalvelu on saatavilla PlayStation-pelikonsoleille ja PC:lle. Tilaus maksaa 7,95 euroa kuukaudessa ja sen voi peruuttaa milloin tahansa.
Palvelussa on tällä hetkellä yli 50 peliä vuosien varrelta, ja valikoima laajenee jatkuvasti. Uusia pelejä lisätään noin kuukauden välein.
Ubisoft+ Classics on hyvä vaihtoehto pelaajille, jotka haluavat pelata vanhempia Ubisoft-pelejä edullisesti ja helposti.
Merirosvoseikkailupeli Sea of Thieves on saavuttanut vaikuttavan 40 miljoonan pelaajan rajapyykin juuri ennen sen rantautumista PlayStation 5:lle, pelin kehittäjä Rare ilmoittaa.
Vuodelle 2018 sijoittuvassa blogikirjoituksessa johtava tuottaja Joe Neate kertoo 40 miljoonan pelaajan jakautuvan Xboxin, Windows 10:n ja Steamin pelaajien kesken. Rare on julkaissut yli 100 ilmaista päivitystä pelin julkaisun jälkeen Xbox Onelle ja PC:lle kuusi vuotta sitten. Pian julkaistava 12. kausi tuo mukanaan uusia lisäyksiä, kuten heittoveitset ja Bone Callerin.
Sea of Thieves saapuu PlayStation 5:lle huhtikuun 30. päivä. Premium-versio tarjoaa viiden päivän ennakkotilaajille pääsyn peliin jo huhtikuun 25. päivästä alkaen. Edistyminen ja esineet siirtyvät Xbox- ja PS5-version välillä, ja pelissä on ”vain PlayStation” palvelimet, joilla pelaajat voivat halutessaan poistaa käytöstä moninpelin eri alustojen välillä. Suorituskykyvaihtoehdot vastaavat Xbox Series X -versiota, ja PS5-versiossa on 60 peruspokaalia sekä Platina-pokaali nimeltä ”Merirosvojen Perfektionisti”.
Sea of Thievesin julkaisua pidettiin aikanaan Rarelle kriittisen tärkeänä pelinä, sillä studio oli tehnyt muutaman Kinect Sports -pelin ennen kuin Microsoft luopui liiketunnistamislisälaitteesta. Sea of Thievesistä on kuitenkin tullut Rarelle menestys ja yksi sen kautta aikojen eniten pelatuista peleistä. Tulevaisuuden suunnitelmista ei ole vielä tietoa, mutta Rare työstää edelleen vuonna 2019 julkistettua Everwildia, jolla ei ole vielä virallista julkaisupäivää.
Sea of Thieves on viimeisin Xbox-peli, joka hyppää kilpaileville alustoille. Aiemmin vastaavan siirtymän ovat tehneet Obsidianin Grounded ja Pentiment sekä Tango Gameworksin Hi-Fi Rush. Microsoft testaa nyt multialustastrategiaa tällä kvartetilla ja saattaa tulevaisuudessa julkaista lisää omia ensisijaisia pelejään myös muille kuin Xbox-konsoleille.