Dead Rising tekee paluun upeampana kuin koskaan – Deluxe Remaster saapuu syyskuussa Kommentit pois päältä artikkelissa Dead Rising tekee paluun upeampana kuin koskaan – Deluxe Remaster saapuu syyskuussa

Huomio kaikille intohimoisille zombienmetsästäjille! Valmistaudu palaamaan Willamette Parkview -ostoskeskukseen uskomattomalla tarkalla kuvalla. on virallisesti paljastanut Deluxe Remasterin julkaisupäivämäärän ja ominaisuudet.

Yllätysteaserin jälkeen viime viikolla Capcom kertoi lisää rakastetun zombienmässymisklassikon remasteroidusta versiosta. Pelin on määrä ilmestyä syyskuun 18. päivänä 2024.

Kyseessä ei ole pelkkä graafinen päivitys. Kehittäjä Rysosuke Murai lupaa lähes uusintavertamuksen. Dead Rising Deluxe Remasteria pyörittää RE Engine, jonka ansiosta peli toimii sulavalla 4K-resoluutiolla ja 60 kuvalla sekunnissa.

Remasterointi tuo mukanaan myös useita pelattavuusparannuksia. Pelaajat voivat nyt liikkua tähdatessaan, mikä ei ollut mahdollista alkuperäisessä julkaisussa. Myös NPC-hahmojen käyttäytymistä on viritetty mukaansatempaavampaa kokemusta varten.

Elämänlaatua parantaviin ominaisuuksiin kuuluu parannettu käyttöliittymä ja autotallennuksen lisääminen. Tarina äänitetään kokonaan yhdeksällä kielellä, mikä rikastuttaa entisestään kerrontaa.

Niille, jotka kaipaavat lisää sisältöä, Capcom tarjoaa digitaalisen deluxe-version, joka sisältää bonusasuja ja uutta taustamusiikkia ostoskeskukseen. Fyysinen julkaisu on suunniteltu marraskuulle 2024.

Ilmoitus merkitsee tervetullutta paluuta Dead Rising -sarjalle. Vaikka useita vuosia on kulunut viimeisestä alkuperäisestä pelistä, faneja ei ole unohdettu. Aiemmin tänä vuonna Capcom sisälsi Dead Risingin franchise revival survey -kyselyyn vihjaillen mahdollisista tulevista projekteista.

Vuonna 2006 julkaistu Dead Rising sai nopeasti omistautuneen seuraajakunnan, erityisesti Xbox 360 -omistajien keskuudessa. Pelistä syntyi menestyksekäs sarja Capcomille, ja kolme jatko-osaa julkaistiin 2000-luvun lopulla ja 2010-luvun alussa.

Viimeisin osa, Dead Rising 4, julkaistiin vuonna 2016 Xbox Onelle ja :lle. PlayStation 4 -versio nimeltä Frank's Big Package seurasi vuotta myöhemmin. Dead Rising 4 sai kuitenkin ristiriitaisia arvosteluja ja menestyi kaupallisesti heikosti.

Pettymyttävät myynnit johtivat uuden Dead Rising -pelin peruuntumiseen ja Dead Rising -pelejä vuodesta 2010 lähtien kehittäneen studion Capcom Vancouverin sulkemiseen.

Dead Rising Deluxe Remasterin avulla fanit voivat elää uudelleen alkuperäisen zombienmässäämisen kaaoksen modernilla uudelleentekemisellä. Toivottavasti tämä onnistunut remasterointi raivaa tietä tuleville seikkailuille Dead Risingin hullussa maailmassa!

The Division 2 porskuttaa edelleen – uutta sisältöä luvassa Kommentit pois päältä artikkelissa The Division 2 porskuttaa edelleen – uutta sisältöä luvassa

The Division 2

Ubisoft on julkaissut Tom Clancy's -toimintapelin kuudennen vuoden toisen kauden nimeltä ”Shades of Red”. Uusi kausi tuo mukanaan merkittäviä päivityksiä suosittuun verkkomoninpeliin

Kauden sisältö

Shades of Red -kausi jatkaa pelin tarinaa uusilla käänteillä. Tarinan keskiössä on Aaron Keener, joka on nyt vangittuna Valkoisessa talossa. Pelaajien tehtävänä on jahdata Keenerin kumppaneita, alkaen Theo Parnellista.

Uudet ominaisuudet:

  • Kausittaiset muuttujat: Neljä erilaista muuttujatyyppiä, jotka vaikuttavat pelimekaniikkaan
  • Uutta tehtävää: Seitsemän peräkkäistä tehtävää, joissa kussakin on kahdeksan tavoitetta
  • Manhunt Scouts: Viikoittainen yhteistyötehtävä, jossa pelaajat ratkovat arvoituksia
  • Uudet varusteet ja aseet: Mukaan lukien uusia eksoottisia esineitä

Uusi sisältö on suunniteltu sekä uusille että kokeneille pelaajille. Jopa ensimmäisen tason pelaajat voivat ottaa osaa uuteen sisältöön.

Tom Clancy's The Division 2 -toimintapeli on saatavana sekä , , ja S sekä -pelikonsoleille että :lle. Lisäksi peli on saatavilla Ubisoft+-palvelussa.

Toimittajan valinnat: Peli-innostukseni juuret Kommentit pois päältä artikkelissa Toimittajan valinnat: Peli-innostukseni juuret

Hei kaikki lukijat! Täällä kirjoittaa tällä kertaa Mallu, 28-vuotias Errorin toimittajaharjoittelija, joka on pelannut ihan lapsuuden alkujuurista lähtien. Pelien kiehtova maailma on ollut aina lähellä sydäntäni ja tahtoisin jakaa teille pienen pintaraapaisun mistä kaikki alkoi.

Olen ollut kiinnostunut pelaamisesta niin pitkään kuin muistan. Ensimmäiset muistoni liittyvät 1 -konsoliin ja -peleihin. Aloittaessani pelimatkani vietin usein aikaa ilmaispelien parissa, mutta kun julkaistiin, oli meidän saatava se kotiin. Pelaamisen maailmaan minut johdatti vanhempi serkkuni, jonka kautta tutustuin moniin PlayStation-klassikoihin, joista tulikin lapsuuteni merkittäviä pelielämyksiä. Tässä haluan jakaa kanssanne muutamia minulle tärkeitä pelejä, jotka tekivät minusta pelaajan.

Micro Maniacs (PS1, Gameboy Color)

on Codemastersin kehittämä värikäs ja vauhdikas ajopeli, jossa pienet hahmot kilpailevat juosten ja toisiaan vastaan taistelemalla. Pelissä on 41 erilaista ympäristöä ja kahdeksan hahmoa, joilla kaikilla on omat erityistaitonsa. Tämä oli ehdoton suosikkini serkkuvierailuilla, sillä sen luovat kentät ja hauskat ääniefektit vetivät aina mukaansa.

Spyro: Year of the Dragon (PS1)

oli aikoinaan aivan omaa luokkaansa. Insomniac Gamesin kehittämä seikkailu vei minut lohikäärmeiden maailmaan, ja siinä yhdistyi unelmoijan mielikuvitus sekä kiinnostavat hahmot. Spyron maailma oli visuaalisesti upea ja täynnä seikkailuja, jotka saivat aina palaamaan pelin pariin.

Nintendogs (Nintendo DS)

Eläinrakkaana ihmisenä oli lapsuudessa minulle aivan erityinen peli. Tässä simulaatiossa sai hoitaa omaa virtuaalikoiraa DS:n kosketusnäytön ja mikrofonin avulla. Vaikka pelissä ei ollut suuria haasteita tai tavoitteita, oli se silti ihana kokemus – täysi kymppi yksinkertaisuudessaan!

Sly 2: Konnakopla (PS2)

on edelleen yksi ikonisimmista peleistä, joita pelasin lapsena, eikä sen viehätys ole kadonnut aikuisenakaan. Sucker Punch Productionsin kehittämässä pelissä seurattiin Slyn ja hänen rikoskumppaniensa seikkailuja ympäri maailmaa. Seikkailun täyteiset kentät, hahmojen väliset kemiat ja varastelun jännitys tekivät tästä pelistä unohtumattoman.

Pokémon Emerald (Game Boy Advance)

Alun perin veljelleni kuulunut Pokémon Emerald oli myös minulle merkittävä peli, jonka parissa vietin lukemattomia tunteja. Tavoitteeni oli saada kaikki pelin Pokémonit, vaikka tajusinkin pian tarvitsevani myös toisen peliversion saadakseni kaiken. Vaikka tämä takaisku olikin harmillinen, nautin silti jokaisesta hetkestä – ja pelaan Pokémonia vielä tänäkin päivänä.

Dog's Life (PS2)

Dog's Life on yksi niistä vähemmän tunnetuista peleistä, mutta minulle se oli täynnä hauskuutta. Tässä Frontier Developmentsin luomassa pelissä sain elää koiran elämää ja tehdä kaikkea hauskaa, mitä koirat tekevät – haukkua, kaivaa kuoppia ja jopa pissiä ”kilpaillen” muiden koirien kanssa. Peli oli täynnä huumoria, ja se jäi elävästi mieleen lapsuuteni leikkisänä kohokohtana.

Ōkami (PS2)

, jonka kauniiseen maailmaan minut tutustutti ystäväni, oli visuaalisesti ja tarinallisesti ainutlaatuinen. Clover Studion ja Capcomin kehittämä peli yhdisti taidetta ja seikkailua, ja sen japanilaistyylinen grafiikka sai minut uppoutumaan tarinaan täysin. Vaikka en lapsena vielä ymmärtänyt peliä syvällisesti, sen tunnelma teki suuren vaikutuksen.

Näiden pelien kautta löysin paikkani pelien maailmasta ja olen kiitollinen, että sain kokea nämä seikkailut osana kasvutarinaani. Nämä pelit eivät olleet vain viihdettä – ne olivat matkoja eri maailmoihin ja antoivat unohtumattomia hetkiä, jotka vieläkin inspiroivat minua pelaajana.

Artikkeli: Mallu Millie