Helldivers 2 -pelin tulevia lisäyksiä on päässyt vuotamaan internetin ihmeelliseen maailmaan Kommentit pois päältä artikkelissa Helldivers 2 -pelin tulevia lisäyksiä on päässyt vuotamaan internetin ihmeelliseen maailmaan

-pelaajat saavat kurkistuksen tulevaisuuteen kiitos sarjan pelivuotojen, jotka esittelevät vaikkapa esimerkiksi tulevat mech-ajoneuvot.

Yhdessä vuodossa pelaaja nähdään poistuvan ja ohjaavan mechia, jossa on voimakas automaattikanuuna. Videon vuodosta voit ottaa haltuun alta. Mikäli upotus ei näy, voit tarkastaa sen täältä.

Pelaajat puhuvat myös potentiaalisista uusista stratagemeista, mukaan lukien yhden, joka kutsuu tekoälysotilaita ja toisen, joka käynnistää tuhoisan meteoriniskun. Viimeaikaisten palvelinongelmien ratkaisun myötä kehittäjä Arrowhead voi nyt keskittyä jälkijulkaisusuunnitelmiinsa ja paljastaa mahdollisesti lisää yksityiskohtia tulevasta sisällöstä pian.

Mikäli upotus ei näy, voit katsoa sen täältä.

Trailerivuoto paljasti peruutetun Spider-Man moninpelin The Great Web Kommentit pois päältä artikkelissa Trailerivuoto paljasti peruutetun Spider-Man moninpelin The Great Web

Insomniac Gamesilta peräisin oleva materiaali tarjoaa vilauksen moninpelikokemuksesta, jossa Miles Morales ja taistelevat ikonisia pahiksia, kuten Sinister Sixiä, vastaan.

Varhaiset tiedot viittaavat siihen, että oli viiden pelaajan moninpeli, jossa oli live service -malli, samankaltainen kuin Naughty Dogin hylätty The Last of Us -verkkotarjonta. Moniulotteisuus näyttää vaikuttaneen merkittävästi hahmojen mukauttamiseen.

Vaikka peliä ei koskaan virallisesti julkaistu, vuotanut traileri viittaa siihen, että The Great Web oli vielä konseptivaiheessa. Sen peruutus linjautuu 'n hiljattaiseen siirtymiseen pois live service -peleistä, vaikka menestystä :n kaltaisilla peleillä olisikin ollut.

Insomniacin syitä The Great Webin peruuttamiseen ei ole selvitetty. Kuitenkin heidän tiekarttansa osoittaa useita tulevia projekteja, mukaan lukien useita Marvel-pelejä. selitti aiemmin vastaavan päätöksensä The Last of Us Online -hankkeen kanssa, vedoten tarpeeseen priorisoida yksinpelitarinat live service -pelien resurssivaatimusten yli.

Lähde: IGN Nordic