Kahvinkeittoa ja seurustelua Seattlessa: Coffee Talk -pelissä tarjoillaan kuumaa juomaa örkeille ja haltioille Kommentit pois päältä artikkelissa Kahvinkeittoa ja seurustelua Seattlessa: Coffee Talk -pelissä tarjoillaan kuumaa juomaa örkeille ja haltioille

Indonesialainen indiestudio Toge Productions työstää -peliä, jossa pelaaja toimii baarimikkona erilaisille asiakkaille Seattlessa. Asiakaskuntaan kuuluvat tavalliset ihmiset, mutta kahviriippuvuudesta kärsivät myös örkit ja haltijat. Kahvin keiton lisäksi juomiin on mahdollista toteuttaa vaahtokoristeita ja taideteoksia.

Pelin edetessä baarimikolle avautuu uusia reseptejä, teevariaatioita sekä juomavaihtoehtoja. Myös asiakkaiden kanssa keskustelu on osa peliä, kun puheliaat asiakkaat kertovat hyvin erilaisia tarinoitaan rauhallisen musiikin soidessa taustalla.

Coffee Talk ilmestyy vuoden 2020 tammikuussa :lle, Macintoshille, Nintendo Switchille, :lle sekä Xbox Onelle. Siitä on jo demo ladattavissa itchin sekä GameJoltin kautta.

Coffee Talkin trailerin pääsee katsomaan tästä:

DOOM ja DOOM 2 -pelaajat yllätettiin uudella päivityksellä Kommentit pois päältä artikkelissa DOOM ja DOOM 2 -pelaajat yllätettiin uudella päivityksellä

DOOM ja ovat saaneet uuden ja odottamattoman päivityksen, joka tuo mukanaan merkittävän parannuksen: moninpelimodit. Tämä uusi ominaisuus on nyt saatavilla kaikilla alustoilla, mukaan lukien Nintendo , mahdollistaen pelaajille omien modien luomisen ja käyttämisen. Modien avulla voidaan muuttaa esimerkiksi aseiden ulkonäköä tai lisätä uusia kenttiä. Lisäksi päivitys sisältää yleisiä bugikorjauksia ja parannuksia pelikokemuksen sujuvoittamiseksi.

Vuonna 1993 julkaistu mullisti FPS-genren ainutlaatuisella taistelullaan, grafiikoillaan ja yksityiskohdillaan, erityisesti gore-elementeissään. DOOM 2 jatkoi tätä perintöä ja vaikutus näkyy edelleen uudemmissa peleissä, kuten DOOM: Eternalissa ja tulevassa DOOM: The Dark Ages -pelissä, joka julkaistaan toukokuussa. Viime vuonna ja toivat markkinoille DOOM + DOOM 2 -paketin, joka sisälsi yksinpelimodien tuen. Moninpelissä oli aiemmin tarjolla vain perinteinen pelaaja vastaan pelaaja -kokemus uusilla yhteisön luomilla kartoilla. Nyt fanit voivat nauttia modatuista sisällöistä, jotka tuovat entistä enemmän vaihtelua pelikokemukseen.

Uudet ominaisuudet ja parannukset

On kuitenkin huomioitava, että modien toimimiseksi moninpelissä on tietyt vaatimukset, kuten valtuutus ja saman modin tilaaminen kaikille pelaajille. Uuden modituen lisäksi päivitys tuo mukanaan muita parannuksia, kuten katsojatilan, lisää pelaajavärejä ja paremman verkkokoodin. Myös tähtäimen, modien ja aseiden ongelmat on korjattu.

Päivityksen kohokohdat

Moninpelimodit

  • Pelin isännän on aktivoitava modi ennen moninpelivalikon avaamista.
  • Pelaajien on tilattava sama modi ennen liittymistä otteluun.
  • Suositellaan käyttämään huonekoodia modattuihin otteluihin liittymiseen.
  • Modien on oltava yhteensopivia Vanilla DOOM-, DeHackEd-, MBF21- tai BOOM-muotojen kanssa.

Yleiset parannukset

  • Punaiset ovet näytetään nyt punaisina automaattikartalla.
  • Korjattu useita yhteisön raportoimia kaatumisongelmia.
  • Parannettu tekstin luettavuutta modikuvauksissa aasialaisilla kielillä.
  • Intermission-näytön karttaliite poistettu vastaamaan alkuperäistä pelitapaa.

Moninpeli

  • Esineet voi nyt poimia kaikki pelaajat yhteistyötilassa.
  • Lisätty katsojatila pelaajien kuollessa ja odottaessa uudelleensyntymistä.
  • Nyt tarjolla enemmän kuin neljä pelaajaväriä.
  • Korjattu aseiden menettämiseen liittyvä ongelma yhteistyötilassa uudelleensyntymisen jälkeen.
  • Optimoitu verkkokoodia entistä paremmaksi.

Modit

  • Modien latausohjelma pystyy nyt käsittelemään yli 100 tilattua modia.

  • Modit toimivat nyt useiden käyttäjäprofiilien välillä.

Modikehittäjille :llä

  • Modien kuvakaappaukset, joissa on välilyöntejä tai erikoismerkkejä, latautuvat nyt oikein useimmissa tapauksissa.
  • MBF21- ja BOOM-mekaniikoita on parannettu yhteensopivuuden takaamiseksi.

Tämä päivitys tuo DOOMin ja DOOM 2:n moninpelin uudelle tasolle ja antaa pelaajille mahdollisuuden kokea pelit aivan uudella tavalla. Nyt fanit voivat yhdistää voimansa luodakseen entistä eeppisempiä taisteluita ja monipuolisempia pelikokemuksia.

MudRunner ja SnowRunner kehittäjältä uusi rakennussimulaatio RoadCraft Kommentit pois päältä artikkelissa MudRunner ja SnowRunner kehittäjältä uusi rakennussimulaatio RoadCraft

on uuden sukupolven rakennussimulaatiopeli, joka ilmestyy toukokuussa 2025 :lle ja konsoleille. Pelissä pelaajat ottavat vastuulleen katastrofien jälkeisen jälleenrakentamisen. Tehtäviin kuuluu muun muassa raunioiden raivaamista, vaurioituneiden teiden ja siltojen korjaamista sekä erilaisten teollisuuskohteiden kunnostamista luonnonkatastrofien jäljiltä.

RoadCraftin on kehittänyt , joka tunnetaan - ja -peleistään. Peli tarjoaa edistyneen fysiikkasimulaation ja mahdollisuuden käyttää yli 40 erilaista työkonetta bulldosereista nostokurkiin. Pelaajat voivat toimia yksin tai yhteistyössä jopa neljän pelaajan kesken kahdeksalla eri kartalla, joista jokainen on kooltaan neljä neliökilometriä.

Pelissä on tärkeää suunnitella huolellisesti kuljetusreittejä ja varmistaa, että työkoneet pääsevät esteettä kohteisiinsa. Pelaajat voivat myös kierrättää raivattua materiaalia uudelleenrakentamisessa.

Pelin fyysiset versiot sisältävät bonuksena Aramatsu Bowhead 30T -erikoisajoneuvon, joka on tehokas maastokelpoinen kuorma-auto 360 astetta pyörivällä alustalla ja 30 tonnin kapasiteetilla.

RoadCraft ilmestyy 20. toukokuuta 2025 - ja /S -konsoleille sekä PC:lle.