Logitech julkisti kaikkien aikojen keveimmän G PRO X Superlight -kilpapelihiirensä Kommentit pois päältä artikkelissa Logitech julkisti kaikkien aikojen keveimmän G PRO X Superlight -kilpapelihiirensä

Logitech G PRO X Superlightt

on julkistanut äärimmäisen kevyen, tehokkaan ja langattoman G PRO X Superlight -pelihiiren.

Alle 63 gramman painoinen Logitech G PRO X Superlight on uuden sukupolven langaton pelihiiri. Sen ytimessä toimii äärimmäisen tehokas HERO 25K -anturi, joka takaa tarkan hallittavuuden pelissä kuin pelissä. Pelihiiri onkin tehty ensisijaisesti laatua vaativille kilpapelaajille, joille keveys ja suorituskyky ovat kaikki kaikessa. Kokonaisuus on viimeistelty langattomalla LIGHTSPEED-teknologialla, jonka ansiosta hiiri toimii luotettavasti ja viiveettä.

”Tarkka tähtäys on huipputärkeää etenkin CS:GO:n kaltaisissa peleissä”, kommentoi Natus Vincere -pelitiimin Counter Strike: Global Offensive -ammattipelaaja Oleksandr ”s1mple” Kostyliev. ”Logitech G PRO X SUPERLIGHT -pelihiirellä voin pelata taitojeni huipulla ilman rajoituksia tai kompromisseja, ja mikä tärkeintä, ampumatta ohi.”

Logitech G PRO X Superlight laajentaa osaltaan korkeatasoista ja suosittua Logitech G PRO -pelioheislaitteiden valikoimaa, joka on tullut tutuksi monien ammattipelaajien valintana. Uutuushiiri sai tulikasteensa Astralis-joukkueen 12. kauden ESL PRO League -finaaliotteluissa ja G2-joukkueen voittaessa vuoden 2020 League of Legends -pelin Euroopan mestaruuden.

”Etsin aina täydellistä lisäystä kykyjeni parantamiseksi”, sanoi CLG-pelitiimin Valorant-ammattipelaaja Benita ”bENITA” Novshadian. ”Uusin PRO-pelihiiri on kevyt ja tarkka, joten voin keskittyä peliin ja tehtävään. Mikään ei pidättele minua!”

Logitech G PRO X Superlight -pelihiiri on suunniteltu suorituskyky etusijalla, mikä näkyy ja tuntuu hiiren keveydessä, toimintavarmuudessa ja energiatehokkuudessa. Kyseessä onkin Logitech G -malliston kevein ja nopein langaton PRO-pelihiiri. Langattomalla 2,4 gigahertsin taajuudella toimivaa hiirtä voi käyttää täyteen ladattuna jopa 70 tuntia. Hiiren isot ja liukkaat PTFE-jalakset takaavat keveän ja nopean liikkeen sekä huippuluokan hallittavuuden.

Huippuluokan HERO 25K -liikeanturi kykenee jopa 25 600 dpi-arvon tarkkuuteen ja on näin alan ensimmäinen anturi, joka kykenee tunnistamaan alle mikrometrin liikkeen. Tämä on saavutettu ilman tasoitusta, vääristymää tai epätarkkuutta. Hiiren älykäs virrankäyttöjärjestelmä osaa myös automaattisesti säätää anturin tarkkuutta käytön mukaan, mikä entisestään vähentää virrankulutusta.

”Logitech G PRO X Superlight -pelihiiren kanssa haastoimme itsemme toden teolla ja yhdistimme monta ainutlaatuista teknistä innovaatiota toisiinsa. Tuomalla HERO 25K -anturin, langattoman LIGHTSPEED-lähetystekniikan ja äärimmäisen keveyden yhteen, loimme jotain ainutlaatuista”, kommentoi tuotepäällikkö Chris Pate. ”Kansainvälisten ammattipelaajien kisakäytössä testaama pelihiiri on esimerkki äärimmäisestä suorituskyvystä.”

Hinta ja saatavuus

Logitech G PRO X Superlight -pelihiiri tulee myyntiin mustana ja valkoisena 149 euron suositushintaan. Hinta sisältää 24 prosentin arvonlisäveron.

Ubisoft+ Classics -pelikirjasto laajenee kuudella klassikkojulkaisulla Kommentit pois päältä artikkelissa Ubisoft+ Classics -pelikirjasto laajenee kuudella klassikkojulkaisulla

Ubisoft Classics

+ Classics -pelipalveluun on tulossa kuusi uutta peliä huhtikuun, toukokuun ja kesäkuun aikana. Uudet pelit ovat:

Huhtikuu

  • : Avoimen maailman moottoriurheilupeli, jossa pelaajat voivat kilpailla autoilla, moottoripyörillä, veneillä ja jopa pienkoneilla.
  • : Vauhdikas bilepeli, joka on kuin modernisoitu versio polttopallosta.

Toukokuu

  • : Reaaliaikainen strategiapeli, jossa pelaajat rakentavat asutusyhteisöjä ja taistelevat ryövärilaumoja vastaan.
  • : Toimintaseikkailupeli hakkeroinnin maailmasta.

Kesäkuu

  • : Teollisen ajanjakson alkupuolelle sijoittuva strategiapeli, jossa pelaajat rakentavat kaupunkiympäristöä tyhjästä.
  • : Toimintapeli, jossa pelaajat joutuvat keskelle kuvitteellisen Kyratin valtion sisällissotaa.

Ubisoft+ Classics -pelipalvelu on saatavilla PlayStation-pelikonsoleille ja :lle. Tilaus maksaa 7,95 euroa kuukaudessa ja sen voi peruuttaa milloin tahansa.

Palvelussa on tällä hetkellä yli 50 peliä vuosien varrelta, ja valikoima laajenee jatkuvasti. Uusia pelejä lisätään noin kuukauden välein.

Ubisoft+ Classics on hyvä vaihtoehto pelaajille, jotka haluavat pelata vanhempia Ubisoft-pelejä edullisesti ja helposti.

Sea of Thieves saavutti 40 miljoonan rosvon rajapyykin Kommentit pois päältä artikkelissa Sea of Thieves saavutti 40 miljoonan rosvon rajapyykin

Sea of Thieves Season 11

Merirosvoseikkailupeli on saavuttanut vaikuttavan 40 miljoonan pelaajan rajapyykin juuri ennen sen rantautumista :lle, pelin kehittäjä ilmoittaa.

Vuodelle 2018 sijoittuvassa blogikirjoituksessa johtava tuottaja Joe Neate kertoo 40 miljoonan pelaajan jakautuvan Xboxin, Windows 10:n ja Steamin pelaajien kesken. Rare on julkaissut yli 100 ilmaista päivitystä pelin julkaisun jälkeen Onelle ja :lle kuusi vuotta sitten. Pian julkaistava 12. kausi tuo mukanaan uusia lisäyksiä, kuten heittoveitset ja Bone Callerin.

Sea of Thieves saapuu PlayStation 5:lle huhtikuun 30. päivä. Premium-versio tarjoaa viiden päivän ennakkotilaajille pääsyn peliin jo huhtikuun 25. päivästä alkaen. Edistyminen ja esineet siirtyvät Xbox- ja PS5-version välillä, ja pelissä on ”vain PlayStation” palvelimet, joilla pelaajat voivat halutessaan poistaa käytöstä moninpelin eri alustojen välillä. Suorituskykyvaihtoehdot vastaavat Xbox Series X -versiota, ja PS5-versiossa on 60 peruspokaalia sekä Platina-pokaali nimeltä ”Merirosvojen Perfektionisti”.

Sea of Thieves

Sea of Thievesin julkaisua pidettiin aikanaan Rarelle kriittisen tärkeänä pelinä, sillä studio oli tehnyt muutaman Kinect Sports -pelin ennen kuin luopui liiketunnistamislisälaitteesta. Sea of Thievesistä on kuitenkin tullut Rarelle menestys ja yksi sen kautta aikojen eniten pelatuista peleistä. Tulevaisuuden suunnitelmista ei ole vielä tietoa, mutta Rare työstää edelleen vuonna 2019 julkistettua Everwildia, jolla ei ole vielä virallista julkaisupäivää.

Sea of Thieves on viimeisin Xbox-peli, joka hyppää kilpaileville alustoille. Aiemmin vastaavan siirtymän ovat tehneet Obsidianin Grounded ja Pentiment sekä Tango Gameworksin Hi-Fi Rush. Microsoft testaa nyt multialustastrategiaa tällä kvartetilla ja saattaa tulevaisuudessa julkaista lisää omia ensisijaisia pelejään myös muille kuin Xbox-konsoleille.

Lähde: IGN