Monster Hunter World: Iceborne -beetatestivaihe alkaa tällä viikolla Kommentit pois päältä artikkelissa Monster Hunter World: Iceborne -beetatestivaihe alkaa tällä viikolla

PAN Visionin jakeleman ja Capcomin julkaiseman -toimintapelin beetatesti on koettavissa PlayStation Plus -käyttäjille ensi viikonloppuna. Pelin ensimmäinen beetatestivaihe alkaa perjantaina 21. kesäkuuta kello 13.00 ja loppuu maanantaina 24. kesäkuuta kello 13.00. Toinen beetatestivaihe on avoin kaikille PlayStation-käyttäjille. Se alkaa 28. kesäkuuta kello 13.00 ja loppuu 1. heinäkuuta kello 13.00. Beetatestivaiheen pelaamiseen ei vaadita Monster Hunter: World -peliä.

Beetavaihe antaa pelaajalle kolme tehtävävaihtoehtoa. Helpoin näistä on suuren Jagrasin metsästys, joka sopii myös Monster Hunter: World -pelin ensikertalaisille. Sarvekas hirviölisko Banbaro tarjoaa sopivaa haastetta jo jonkin verran kokeneemmille pelaajille ja sarjan suosikkeihin kuuluva Tigrex antaa vastusta jopa pelisarjan kovimmille konkareille.

Beetavaihe antaa pelaajan käyttöön kaikki 14 erilaista asetyyppiä, jotka ovat käytettävissä kaikilla tehtäväalueilla sekä harjoitusleirillä. Peruspeliin verrattuna mukana on uusia aseominaisuuksia sekä aselaajennuksia, kuten Slingerin tarttumakykyinen Clutch Claw. Beetavaiheen tehtävät ensimmäistä kertaa suorittavat pelaajat saavat näistä palkinnoiksi kertakäyttöesineitä sisältävän paketin, joka on käytettävissä varsinaisen : Iceborne -lisäosan ilmestymisen myötä.

Monster Hunter World: Iceborne julkaistaan 6. syyskuuta 2019 - ja -pelikonsoleille. Lisäosa julkaistaan :lle tulevan talven aikana. Monster Hunter World: Iceborne tulee saataville myös upeana Master Edition Steelbook-versiona, joka on upea lisä kenen tahansa keräilijän hyllyyn. Monster Hunter World: Iceborne Master Edition sisältää Monster Hunter: World -pelin ja sen Iceborne-lisäosan.

Monster Hunter: World -toimintapeli on huippusuositun pelisarjan massiivisin osa. Yli neljäkymmentä miljoonaa peliä maailmanlaajuisesti myynyt pelisarja palaa entistä isompana ja kunnianhimoisempana. Luvassa on entistä monipuolisempaa hirviönmetsästystä, kun Monster Hunter: World esittäytyy uudistuneena toimintaroolipelinä. Luvassa on elävä ja hengittävä ekosysteemi erilaisine mielikuvituksellisine hirviöineen ja olentoineen. Pelaaja voi tutkia maailmaa ja suorittaa tehtäviään yksin tai jopa kolmen muun metsästäjän kanssa. Monster Hunter: World julkaistiin sekä PlayStation 4- ja Xbox One -pelikonsoleille että pc-tietokoneille vuonna 2018. Iceborne-lisäosa jatkaa suoraan alkuperäispelin tarinalinjasta uudella tehtäväkokonaisuudella. Tutkimustiimi matkaa veden yli jään ja lumen peittämälle Hoarfrost Reachin alueelle. Iceborne tuo mukanaan joukon uusia hirviöitä sekä vanhoja tuttavuuksia. Mukana on myös täysin uusia aseita ja uudenlaisia peliominaisuuksia, kuten erilaisia asekomboja ja uusia lisävarusteita. Iceborne-lisäosa vaatii toimiakseen alkuperäisen Monster Hunter: World -pelin.

The Division 2 porskuttaa edelleen – uutta sisältöä luvassa Kommentit pois päältä artikkelissa The Division 2 porskuttaa edelleen – uutta sisältöä luvassa

The Division 2

Ubisoft on julkaissut Tom Clancy's -toimintapelin kuudennen vuoden toisen kauden nimeltä ”Shades of Red”. Uusi kausi tuo mukanaan merkittäviä päivityksiä suosittuun verkkomoninpeliin

Kauden sisältö

Shades of Red -kausi jatkaa pelin tarinaa uusilla käänteillä. Tarinan keskiössä on Aaron Keener, joka on nyt vangittuna Valkoisessa talossa. Pelaajien tehtävänä on jahdata Keenerin kumppaneita, alkaen Theo Parnellista.

Uudet ominaisuudet:

  • Kausittaiset muuttujat: Neljä erilaista muuttujatyyppiä, jotka vaikuttavat pelimekaniikkaan
  • Uutta tehtävää: Seitsemän peräkkäistä tehtävää, joissa kussakin on kahdeksan tavoitetta
  • Manhunt Scouts: Viikoittainen yhteistyötehtävä, jossa pelaajat ratkovat arvoituksia
  • Uudet varusteet ja aseet: Mukaan lukien uusia eksoottisia esineitä

Uusi sisältö on suunniteltu sekä uusille että kokeneille pelaajille. Jopa ensimmäisen tason pelaajat voivat ottaa osaa uuteen sisältöön.

Tom Clancy's The Division 2 -toimintapeli on saatavana sekä , , ja S sekä -pelikonsoleille että :lle. Lisäksi peli on saatavilla Ubisoft+-palvelussa.

Toimittajan valinnat: Peli-innostukseni juuret Kommentit pois päältä artikkelissa Toimittajan valinnat: Peli-innostukseni juuret

Hei kaikki lukijat! Täällä kirjoittaa tällä kertaa Mallu, 28-vuotias Errorin toimittajaharjoittelija, joka on pelannut ihan lapsuuden alkujuurista lähtien. Pelien kiehtova maailma on ollut aina lähellä sydäntäni ja tahtoisin jakaa teille pienen pintaraapaisun mistä kaikki alkoi.

Olen ollut kiinnostunut pelaamisesta niin pitkään kuin muistan. Ensimmäiset muistoni liittyvät 1 -konsoliin ja -peleihin. Aloittaessani pelimatkani vietin usein aikaa ilmaispelien parissa, mutta kun julkaistiin, oli meidän saatava se kotiin. Pelaamisen maailmaan minut johdatti vanhempi serkkuni, jonka kautta tutustuin moniin PlayStation-klassikoihin, joista tulikin lapsuuteni merkittäviä pelielämyksiä. Tässä haluan jakaa kanssanne muutamia minulle tärkeitä pelejä, jotka tekivät minusta pelaajan.

Micro Maniacs (PS1, Gameboy Color)

on Codemastersin kehittämä värikäs ja vauhdikas ajopeli, jossa pienet hahmot kilpailevat juosten ja toisiaan vastaan taistelemalla. Pelissä on 41 erilaista ympäristöä ja kahdeksan hahmoa, joilla kaikilla on omat erityistaitonsa. Tämä oli ehdoton suosikkini serkkuvierailuilla, sillä sen luovat kentät ja hauskat ääniefektit vetivät aina mukaansa.

Spyro: Year of the Dragon (PS1)

oli aikoinaan aivan omaa luokkaansa. Insomniac Gamesin kehittämä seikkailu vei minut lohikäärmeiden maailmaan, ja siinä yhdistyi unelmoijan mielikuvitus sekä kiinnostavat hahmot. Spyron maailma oli visuaalisesti upea ja täynnä seikkailuja, jotka saivat aina palaamaan pelin pariin.

Nintendogs (Nintendo DS)

Eläinrakkaana ihmisenä oli lapsuudessa minulle aivan erityinen peli. Tässä simulaatiossa sai hoitaa omaa virtuaalikoiraa DS:n kosketusnäytön ja mikrofonin avulla. Vaikka pelissä ei ollut suuria haasteita tai tavoitteita, oli se silti ihana kokemus – täysi kymppi yksinkertaisuudessaan!

Sly 2: Konnakopla (PS2)

on edelleen yksi ikonisimmista peleistä, joita pelasin lapsena, eikä sen viehätys ole kadonnut aikuisenakaan. Sucker Punch Productionsin kehittämässä pelissä seurattiin Slyn ja hänen rikoskumppaniensa seikkailuja ympäri maailmaa. Seikkailun täyteiset kentät, hahmojen väliset kemiat ja varastelun jännitys tekivät tästä pelistä unohtumattoman.

Pokémon Emerald (Game Boy Advance)

Alun perin veljelleni kuulunut Pokémon Emerald oli myös minulle merkittävä peli, jonka parissa vietin lukemattomia tunteja. Tavoitteeni oli saada kaikki pelin Pokémonit, vaikka tajusinkin pian tarvitsevani myös toisen peliversion saadakseni kaiken. Vaikka tämä takaisku olikin harmillinen, nautin silti jokaisesta hetkestä – ja pelaan Pokémonia vielä tänäkin päivänä.

Dog's Life (PS2)

Dog's Life on yksi niistä vähemmän tunnetuista peleistä, mutta minulle se oli täynnä hauskuutta. Tässä Frontier Developmentsin luomassa pelissä sain elää koiran elämää ja tehdä kaikkea hauskaa, mitä koirat tekevät – haukkua, kaivaa kuoppia ja jopa pissiä ”kilpaillen” muiden koirien kanssa. Peli oli täynnä huumoria, ja se jäi elävästi mieleen lapsuuteni leikkisänä kohokohtana.

Ōkami (PS2)

, jonka kauniiseen maailmaan minut tutustutti ystäväni, oli visuaalisesti ja tarinallisesti ainutlaatuinen. Clover Studion ja Capcomin kehittämä peli yhdisti taidetta ja seikkailua, ja sen japanilaistyylinen grafiikka sai minut uppoutumaan tarinaan täysin. Vaikka en lapsena vielä ymmärtänyt peliä syvällisesti, sen tunnelma teki suuren vaikutuksen.

Näiden pelien kautta löysin paikkani pelien maailmasta ja olen kiitollinen, että sain kokea nämä seikkailut osana kasvutarinaani. Nämä pelit eivät olleet vain viihdettä – ne olivat matkoja eri maailmoihin ja antoivat unohtumattomia hetkiä, jotka vieläkin inspiroivat minua pelaajana.

Artikkeli: Mallu Millie