Maksullisella Paramount+ -kanavalla viime sunnuntaina alkanut musta komediasarja, On Becoming a God in Central Florida, kertoo minimipalkkaisesta Krystal Stubbsista (Kirsten Dunst), jonka vakuutusmyyjänä työskentelevä mies, Travis (Alexander Skarsgård), on ajautunut miljoonia lupailevan Founders American Merchandisen, FAMin, kulttimaiseen pyramidihuijaukseen. Kun Krystal jää (sananmukaisesti) yllättäen leskeksi, menettää talonsa ja pitkään luvatun loistavan tulevaisuuden, hän päättää ottaa ja kostaa FAMille – näiden omilla aseilla.
Vaikkei Robert Funken ja Matt Lutskyn luoma (ja muun muassa George Clooneyn tuottama) sarja perustukaan tiettyihin tositapahtumiin, onhan kyseenalaisia verkostomarkkinointihuijauksia toki (ollut) olemassa.
1990-luvun alkuun sijoittuvassa sarjassa FAMin jäsenilleen jakamat c-kasetit ovat pullollaan huvittavan hurmoksellisia tsemppipuheita siitä, kuinka jokainen on oman onnensa seppä ja miten esteet ovat vain voitettavia haasteita. Järjestön uskonnollista huumaa tavoittelevissa kokouksissa itsevarmat saarnaajat kehottavat kuulijoita irtisanoutumaan töistään, ja ansaitsemaan sen sijaan itseään varten – ja siten oikeastaan ylemmän tason osakkaiden taskuun.
Golden Globe -ehdokas Kirsten Dunst tekee oivallista näyttelijäntyötä vesipuistossa työskentelevänä Krystalina, joka ei missään nimessä halua palata köyhyyteen. Hahmo on kuitenkin jalat maassa olevaa rivakkaa ja suorapuheista tyyppiä, joka ei niin vain usko höyhenenkevyisiin haihattelupuheisiin, toisin kuin höynäytettävä miehensä.
Mel Rodriguez luo mainion mukavan ja leppoisan vastinparin esittäessään Krystalin työtoveria, Ernie Gomesia. Myös Théodore Pellerinin näyttelemä FAMin portaikkoa pakonomaisen ahkerasti etenemään pyrkivä Cody Bonar on lupaava hahmo.
Kahden jakson perusteella sarja vaikuttaa pätevältä. Henkilöhahmot herättävät kiinnostuksen heidän myöhemmistä kohtaloistaan ja kehityskaaristaan, ja muutamat juonenkäänteet on rakennettu oikeasti yllättäviksi. Tapahtumia ryydittävät hyväksi havaitut 80-luvun hittibiisit.