NVIDIA GeForce 430.39 WHQL -ajurit ovat optimoitu uusille huippupeleille Kommentit pois päältä artikkelissa NVIDIA GeForce 430.39 WHQL -ajurit ovat optimoitu uusille huippupeleille

NVIDIAn uudet ajurit GeForcelle tukevat ja antavat optimaalisen pelikokemuksen uutuuksille Mortal Kombat 11, Anthem seka Strange Brigade. Uudet ajurit tukevat myös:

  • GTX 1650 desktop
  • GTX 1660 Ti
  • GTX 1650 notebook GPU:t
  • Seitsämää uutta G-SYNC monitoria
  • Tuki Windows 10 May 2019 Updatelle sisältäen Variable Rate Shadingin

korjaa myös uudella päivityksellään bugeja ja muita ongelmia. Esimerkkinä näistä ongelma, missä MadVR ei renderöi videoita HDR modessa MPC Playerillä. Myös erilaisia muistivuotoja pelejä käynnistäessä on korjattu, juten satunnaisia työpöydän välkkymisiä joillain monen näytön koneilla.

Uusimman päivityksen voi ladata täältä.

Nvidia esitteli mullistavan äänitekoälyn, mutta pimittää sen toistaiseksi kaikilta Kommentit pois päältä artikkelissa Nvidia esitteli mullistavan äänitekoälyn, mutta pimittää sen toistaiseksi kaikilta

esitteli maanantaina uuden tekoälymallin musiikin ja äänen tuottamiseen, joka pystyy muokkaamaan ääniä ja luomaan uudenlaisia ääniä – teknologia on suunnattu musiikin, elokuvien ja videopelien tuottajille.

Nvidia, maailman suurin tekoälyjärjestelmien luomiseen käytettävien sirujen ja ohjelmistojen toimittaja, kertoi ettei sillä ole välittömiä suunnitelmia julkaista teknologiaa julkisesti. Teknologiaa kutsutaan nimellä Fugatto, joka on lyhenne sanoista Foundational Generative Audio Transformer Opus 1.

Santa Clarassa, Kaliforniassa sijaitsevan Nvidian versio tuottaa äänitehosteita ja musiikkia tekstikuvauksen perusteella, mukaan lukien uudenlaisia ääniä, kuten trumpetin soittamista koiran haukunnan tapaan.

Mikä tekee siitä erilaisen muihin tekoälyteknologioihin verrattuna, on sen kyky ottaa vastaan ja muokata olemassa olevaa ääntä, esimerkiksi muuttamalla pianolla soitettu melodia ihmisäänellä lauletuksi, tai muuttamalla puhutun sanan äänityksen aksenttia ja mielialaa.

Nvidian uusi malli on koulutettu avoimen lähdekoodin datalla, ja yhtiö kertoi vielä pohtivansa, julkaiseeko ja miten se julkaisee sen julkisesti.

Generatiivisten tekoälymallien kehittäjät eivät ole vielä määrittäneet, miten estää teknologian väärinkäyttö, kuten käyttäjän luoma disinformaatio tai tekijänoikeuksien rikkominen tekijänoikeudella suojattujen hahmojen luomisen kautta.

Turtle Beach julkisti uudet Kone II -pelihiiret Kommentit pois päältä artikkelissa Turtle Beach julkisti uudet Kone II -pelihiiret

Turtle Beach Kone II Air

Pelilisävarusteisiin keskittyvä on lanseerannut kaksi uutta pelihiirtä, langattoman Kone II Airin ja johdollisen Kone II:n. Molemmat hiirenmallit on suunniteltu keskikokoisille ja suurille käsille: Ne sopivat niin kynsi-, kämmen- kuin sormenpääotteellekin.

Uutuusmalleissa on hyödynnetty yli vuosikymmenen kehitystyötä ergonomian saralla. Lisäksi hiiriin on lisätty lisäpitoteippiä ja liukuvia PTFE-anturoita. Langaton Kone II Air tarjoaa jopa 350 tunnin akunkestoa Bluetooth-yhteydellä ja 130 tuntia 2,4 GHz:n langattomalla yhteydellä.

Molemmat hiiret sisältävät Easy-Shift[+] -teknologian, joka moninkertaistaa painikkeiden määrän. Lisäksi niissä on monitoiminen 4D-vierityspyörä ja Turtle Beachin TITAN Optical Switch -kytkimet. Owl-Eye 26K -optisella sensorilla varustetut hiiret tarjoavat tarkkaa seurantaa jopa 26 000 DPI:n nopeudella.

Pelaajat voivat mukauttaa hiiriä viiden sisäisten profiilien ja RGB-valaistuksen avulla. Hiiret ovat yhteensopivia Reflex -teknologian kanssa, mikä lupaa parannetun reagointikyvyn ja tarkkuuden.

Turtle Beach Kone II Air ja Kone II -hiiret ovat parhaillaan ennakkotilattavissa 129,99 euron ja 69,99 euron hintaan valmistajan kotisivuilta.