Odotatko PS5:n tuntuvaa hinnanlaskua? – tästä syystä saatat odottaa täysin turhaan Kommentit pois päältä artikkelissa Odotatko PS5:n tuntuvaa hinnanlaskua? – tästä syystä saatat odottaa täysin turhaan

Sony PlayStation 5


PlayStation-kansalaiset, jotka toivoivat merkittävää hinnanlaskua laskua :lle, saattavat odotella turhaan. on vihjannut, että konsolin hinnan alentaminen on ”hyvin vaikeaa” useista syistä, mukaan lukien sirun koon pienentämisen haastava prosessi ja komponenttien hintojen nousu.

Sony Interactive Entertainmentin johtaja Hiroki Totoki paljasti tämän sijoittajapuhelussa, todeten, että kustannusten alentaminen on vaikeampaa PS5:lle verrattuna PS4:ään, koska konsolin pääpiirin pienentämisen mahdollisuudet ovat rajalliset. Vaikka PS4 Slim näki kustannusten alenemisen tämän prosessin kautta, näyttää siltä, ​​että PS5:llä on vähemmän liikkumavaraa.

Lisäksi nykyinen markkinatilanne, jossa komponenttien hinnat nousevat, lisää painetta mahdollisten hintojen leikkausten suhteen. PS5 lanseerattiin hintaan 499 dollaria, kun taas uudemman ”Slim”-version hinta alkaa edelleen 449,99 dollarista pelkällä digitaalisella vaihtoehdolla.

Vaikka tämä ei sulje pois tulevia hintamuutoksia, se viittaa siihen, että merkittäviä laskuja on epätodennäköistä.

Sony patentoi Auto-Play -pelitilan Kommentit pois päältä artikkelissa Sony patentoi Auto-Play -pelitilan

Sony

on hakenut patenttia uudelle tekoälyyn pohjautuvalle järjestelmälle, jonka avulla voisit ohittaa toistuvia tai tylsiä grindaus-osioita lemppari -peleissäsi. Tämä voisi mullistaa pelaamisen, joten silmät ja korvat tarkkana!

Patentti lyhykäisyydessään:

  • Sonyn patentti kuvaa Auto-Play -tilaa, joka hyödyntää tekoälymallia.
  • Tämä oppisi pelaamistyylisi analysoimalla dataa pilvipohjaisista palveluista, kuten PlayStation Network (PSN).
  • Kuvittele, että tekoäly hoitaisi puolestasi ne puuduttavat grindaus-osiot, jolloin pääsisit takaisin itse toimintaan heti kun homma alkaa taas kiinnostaa!

Hyötyjä tästä mahdollisesta tulevaisuudessa tulevassa teknologiasta, voisi olla pelastus pelaajille, jotka kamppailevat pitkien tai toistuvien pelien kanssa. Ohittamalla grindaamisen pelaajat voivat keskittyä niihin osiin, joista he todella nauttivat.

Sonyn Auto-Play AI malli

Kuulostaa huijaamiselta, eikö? Vaikka tämä kuulostaa joidenkin unelmien toteutumiselta, toiset saattavat pitää sitä huijaamisena. Pelin osien ohittaminen saattaisi karkottaa hardcore-pelaajia.

On tärkeää muistaa, että kyseessä on toistaiseksi vain patentti, eikä ole takeita siitä, että Sony tulee oikeasti toteuttamaan tätä teknologiaa. Vaikka se näkisi päivänvalon, on epäselvää, mille PlayStation-järjestelmille se olisi saatavilla (, tai jopa huhuttu käsikonsoli).

Tämä Auto-Play -patentti ei ole Sonyn ainoa tekoälyyn liittyvä hanke pelimaailmassa. Maaliskuussa he hakivat patenttia myös tekoälypohjaisille striimeille, jotka reagoivat katsojien palautteeseen.

Muuttuuko tekoäly siis henkilökohtaiseksi pelikaveriksesi? Sen näyttää vain aika. Mutta yksi asia on varma: Sony haluaa ravistella pelimaailmaa.

Lähde: GameRant

Valmiina voittoon – Testissä SONY INZONE Buds Kommentit pois päältä artikkelissa Valmiina voittoon – Testissä SONY INZONE Buds

Sony INZONE Buds

Sony INZONE Earbuds

9 / 10
Hyvää Erittäin kevyet korvissa. Helppo yhdistää ja käyttää. Hyvä luvattu akun kesto. Todella hyvä melunvaimennus. Huonoa Ei sovi vanhempiin laitteisiin ilman adapteria USB-C:n takia.

Tyylikkäät ja hyvin korvaan istuvat INZONE Buds vastamelukuulokkeet on tehty pelaamista varten. Yhteistyössä Fnatic -pelitiimin ammattipelaajien kanssa, suunnitteli INZONE-tuotevalikoiman tuomaan ammattilaislaatuisen äänentoiston meille tavallisille pelaajille.
Sony on -tuotteillaan myös Final Fantasy Rebirth pelin virallinen yhteistyökumppani.

Kuulokkeet tarjoavat 360:n asteen tilaäänen, joka antaa mahdollisuuden kuulla vastustajien suunnan ja etäisyyden ensin, jolloin olet aina askeleen edellä muita kilpailijoita.
INZONEn älypuhelinsovellus tarjoaa 360 Spatial Sound Personalizer -toiminnon; voit ottaa korvastasi kuvan, jonka perusteella ohjelma luo juuri sinulla räätälöidyn tarkan tilaäänen.

Tarkan äänen mahdollistaa Dynamic Driver X -kaiutinelementti, joka on suunniteltu toistamaan laaja taajuusalue. Näin ollen pelikokemuksesta tulee entistä mukaansa tempaavampi, kun kuulet äänet tarkasti räjähdyksistä hiljaisiin askeliin.

Sonyn aktiivinen vastamelutoiminto antaa mahdollisuuden uppoutua täysin pelin tarjoamaan maailmaan. Tosiaan, vastamelutoiminto kuulostaa siltä kun sammuttaisit korvasi.

Kuulokkeiden vähemmän virtaa kuluttava L1-prosessori tarjoaa Sonyn mukaan jopa 12 tunnin akun keston. Lisäksi pikalataus tarjoaa tunnin lisää toistoaikaa vain viiden minuutin latauksella.

Jokaisella millisekuntilla on tarkoituksensa ja USB-C -sovittimen avulla luodun yhteyden viive on alle 30ms. Näin ollen pysyt aina ajantasalla tapahtumista eikä mikään jää sinulta kuulematta.

INZONE Buds -kuulokkeet käyttävät ä hyödyntävää algoritmia äänen havaitsemiseen. Yli 500 miljoonan ääninäytteen avulla kehitetty DNN (Deep Neural Network) melunvaimennusalgoritmi poimii tarkasti puheäänesi ja vaimentaa taustamelun. Näin ollen viestiminen peleissä on selvää ja tiimikaverisi kuulevat kommunikointisi.

Kuulokkeet ovat erittäin kevyet (vain 6,5 grammaa) ja niiden muotoilu istuu korvaan mukavasti ja niitä on näin ollen mukava käyttää pitkiäkin aikoja. Pelisessiot eivät siis jää mukavuudesta kiinni.

Tarjolla ko. kuulokkeista on valkoinen ja musta vaihtoehto – voit siis valita tyylisi sopivan.
Mukana paketissa on myös neljä paria eri kokoisia silikonisia vaihtopäitä joiden avulla löydät juuri sopivan istuvuuden.

Erinomaiset nappikuulokkeet, mutta noin 250€ hinta saattaa monelle peruskäyttäjälle olla hieman liikaa.