Rakastettu Guitar Hero-pelisarja on mahdollisesti tekemässä paluuta Kommentit pois päältä artikkelissa Rakastettu Guitar Hero-pelisarja on mahdollisesti tekemässä paluuta

Muistatko vielä nuoruuspäiviäsi, kun vietit tunteja huoneessasi rämpyttäen legendaarista Guitar Heroa? Siinä tapauksessa, hyviä uutisia sinulle: uusi Guitar Hero -peli saattaa olla tulossa!

Muistatko vielä nuoruuspäiviäsi, kun vietit tunteja huoneessasi rämpyttäen legendaarista Guitar Heroa? Siinä tapauksessa, hyviä uutisia sinulle: uusi -peli saattaa olla tulossa!

Microsoftin odotettu Activision-Blizzardin osto on nyt todellisuutta, ja Activisionin toimitusjohtaja Bobby Kotick vaikuttaa olevan tunnelmallisella tuulella. Hän on vihjannut suositun Guitar Hero -pelisarjan mahdollisesta paluusta yhtiön kokouksessa, jota yllättäen juonsi tv:stäkin tuttu, myöhäisillan isäntä James Corden.

Windows Centralin mukaan Bobby Kotick piti sisäisen henkilöstökokouksen yhdessä Cordenin kanssa, joka on herättänyt kiistaa omilla toimillaan. Kaksikko keskusteli Activisionin ja peliteollisuuden menneisyydestä, nykyisyydestä ja tulevaisuudesta. Keskustelun aikana Kotick antoi vahvoja viitteitä siitä, että rakastettu pelisarja saattaisi palata.

”Guitar Heron ja muiden vastaavien projektien uudelleentuleminen ei olisi mahdollista ilman erilaisia resursseja,” Kotick totesi. ”Tulevaisuuden rajattomat mahdollisuudet ovat todella jännittäviä.”

Activisionilla on pitkä historia musiikkipelin parissa. Pelisarjan huippuvuosina 2000-luvun puolivälissä Activision julkaisi useita pelejä vuodessa. Toisin kuin Call of Duty, joka on säilynyt suosittuna, Guitar Hero hiipui lopulta taustalle.

Ensimmäinen Guitar Hero julkaistiin Playstation 2 -konsolille vuonna 2005. Peli antoi pelaajille mahdollisuuden simuloida suosikki rock- ja metallibiisiensä soittamista. Peli on kehittynyt vuosien varrella, ja viimeisin versio, Guitar Hero Live, julkaistiin vuonna 2015.

Suosittu Palworld peli pysyy maksullisena Kommentit pois päältä artikkelissa Suosittu Palworld peli pysyy maksullisena

-kehittäjä Pocketpair on ilmoittanut, ettei suosittu selviytymisseikkailupeli siirry ilmaispeliksi huolimatta toimitusjohtaja Takuro Mizoben kommenteista, jotka viittasivat tällaisen siirron harkitsemiseen.

Pocketpair kertoi X/Twitterissä, että Mizoben kommentit – jossa hän sanoi, että Palworldin muuttaminen live service -peliksi pidentäisi sen käyttöikää ja tekisi siitä stabiilimman tehtiin itse asiassa kuukausia sitten, kun studio harkitsi eri vaihtoehtoja. Se on nyt päättänyt lopullisesti, että Palworld pysyy maksullisena pelinä.

Tämä haastattelu tehtiin useita kuukausia sitten. Silloin harkitsimme vielä parasta tapaa eteenpäin Palworldille luoda pitkäikäinen peli, joka kasvaa jatkuvasti. Keskustelemme tästä edelleen sisäisesti, sillä on melko haastavaa löytää ihanteellinen polku, mutta olemme jo päättäneet, että ilmainen tai pelit palveluna -lähestymistapa ei ole meille sopiva.

Palworld ei koskaan suunniteltu sillä mallilla, ja sen mukauttaminen peliin tässä vaiheessa vaatisi liikaa työtä. Lisäksi tiedämme hyvin, että tämä ei ole sitä, mitä pelaajamme haluavat, ja panostamme aina pelaajiimme ensimmäiseksi.

Pyydämme anteeksi tästä mahdollisesti aiheuttamasta huolesta ja toivomme, että tämä selventää kantaamme. Kiitos jatkuvasta tuestanne.

Pocketpair kirjoitti.

Pocketpair sanoi, että se harkitsee edelleen live service -elementtejä, kuten skinien ja muun lisäsisällön lisäämistä Palworldiin tulevaisuudessa, mutta keskustelee tästä pelaajien kanssa, jos ja kun aika tulee.

Palworld saapui tammikuussa 2024 ja oli välitön hitti huolimatta valituksista siitä, että se kopioi Pokémonia useissa sen hirviösuunnitteluissaan.

Se oli saavuttanut yli 19 miljoonaa pelaajaa kuukauden loppuun mennessä, kun se oli julkaistu Steamissä ja Xboxissa, jossa se meni suoraan Game Pass -palveluun. Vaikka monet sen pelaajista olisivatkin saapuneet Microsoftin tilaajapalvelun kautta, Pocketpair teki selväksi, että sen numerot eivät olleet sattumaa ilmoittamalla, että Palworld oli myynyt 15 miljoonaa kappaletta Steamissä kuukauden myynnin jälkeen.

Indiana Jones and the Great Circle oli Xbox-yksinoikeus, mutta nyt tilanne on muuttunut – mutta miksi näin? Kommentit pois päältä artikkelissa Indiana Jones and the Great Circle oli Xbox-yksinoikeus, mutta nyt tilanne on muuttunut – mutta miksi näin?

ilmoitti, että and julkaistaan myös :llä. Xboxin johtaja sanoi, että päätös johtuu siitä, että haluaa kasvaa ja tehdä peleistään mahdollisimman vahvoja.

Spencer kertoi, että Xboxin franchiset vahvistuvat ja Xbox-konsolipelaajien määrä on tänä vuonna korkein ikinä. Hän lisäsi, että Xboxin monialustainen työntö on osittain tarkoitus tuoda lisää rahaa Microsoftin pelibisnekseen.

Spencer sanoi myös, että Xbox on yritys ja sen on tuotettava tulosta Microsoftin tukeen. Hän lisäsi, että Xbox haluaa tehdä peleistään mahdollisimman vahvoja ja että alusta kasvaa jatkuvasti konsolilla, PC:llä ja pilvessä. Hän sanoi, että tämä on strategia, joka toimii Xboxille.

Spencer sanoi myös, että peliteollisuus on tällä hetkellä paineen alla ja että ihmiset etsivät tapoja kasvaa. Hän sanoi, että fanien on odotettava muutoksia siihen, miten jotkut perinteiset tavat, joilla pelejä rakennettiin ja levitettiin, muuttuvat. Hän sanoi, että lopputuloksen on kuitenkin oltava parempia pelejä, joita enemmän ihmisiä voi pelata.