RiMS Racing -moottoripyöräpeli ilmestyy elokuussa PC:lle ja konsoleille Kommentit pois päältä artikkelissa RiMS Racing -moottoripyöräpeli ilmestyy elokuussa PC:lle ja konsoleille

RiMS Racing

PAN Vision Finlandin jakelema ja NACONin julkaisema -moottoripyöräsimulaatio yhdistää toisiinsa ratakisat, maantieajot ja uskomattoman monipuoliset tuunausmahdollisuudet.

Italialaisen RaceWard Studion kehittämä RiMS Racing -moottoripyöräpeli tarjoaa pelaajilleen monipuolisen ja realistisen ajopelikokemuksen. Se sukeltaa syvälle kisamoottoripyöräilyn maailmaan tarjoten valtavan määrän säätövaraa ja erilaisia varaosia sekä tietenkin kiehtovia kisoja. Peli haastaa pelaajan ajotaidot, muttei rajoitu vain pintapuoliseen virittämiseen ja kosmeettiseen koristeluun.

RiMS Racing

Peli mallintaa moottoripyörät yksityiskohtaisella tasolla aina pieniä osia myöden. Lisäksi omaa kuljettajaa voi muokata runsaalla valikoimalla erilaisia varusteita. Erilaisia moottoripyörän osia on peräti 500 erilaista, jonka lisäksi kuljettajan varusteita ja tarvikkeita on vaikuttavat 200 erilaista vaihtoehtoa.

RiMS Racing

Oikean kisakuljettajan lailla myös pelaaja voi analysoida oman moottoripyörän käytöstä ja toimivuutta. Näitä ovat esimerkiksi jarrulevyjen lämpötilan vaihtelut, rengaspaine, jousitus ja elektroniikan toimivuus. Kokonaisuuden kruunaa yksityiskohtaisen tarkka fysiikanmallinnus, joka korostaa jokaisen säädettävän ominaisuuden merkitystä ajoradalla.

RiMS Racing

Pelaaja aloittaa ajajauransa valitsemalla moottoripyörän kahdeksasta japanilaisesta ja eurooppalaisesta moottoripyörämallista. Nämä on mallinnettu valmistajan kanssa tarkasti viimeistä yksityiskohtaa myöten. Pelin esittelyvideolla nähdään upea MV Agusta F4 RC -moottoripyörä koko komeudessaan. Tämä nelisylinterinen ja yli 200 hevosvoiman tehopakkaus on Agustan lippulaivamalli, joka on varustettu Ohlins TTX 36 -jousituksella, Brembo-jarruilla ja hiilikuitukatteella.

Pelin kannessa nähdään ikoninen Ducati Panigale V4 R, joka edustaa upealla muotoilullaan ja tehokkaalla moottorillaan todellista taidonnäytettä moottoripyörien saralla. Pelissä pelaajat pääsevät nauttimaan sen sulokkaasta moottorin kehräyksestä, virtaviivaisista muodoista ja hurjasta suorituskyvystä useilla eri radoilla.

RiMS Racing

Kaikkiaan pelissä on kymmenen erilaista moottorirataa, jotka on mallinnettu peliin tarkasti ja realistisesti. Näitä ovat muun muassa legendaariset Silverstone, Laguna Seca, Suzuka Circuit, Nürburgring Grand Prix -rata ja Circuit Paul Ricard. Moottoriratojen lisäksi pelissä on viisi erilaista maantieosuutta, jotka mallintavat Yhdysvaltojen, Norjan, Australian, Espanjan ja Italian maisemia.

RiMS Racing julkaistaan sekä , , ja S, sekä Nintendo -konsoleille, että :lle 19. elokuuta 2021.

The Division 2 porskuttaa edelleen – uutta sisältöä luvassa Kommentit pois päältä artikkelissa The Division 2 porskuttaa edelleen – uutta sisältöä luvassa

The Division 2

Ubisoft on julkaissut Tom Clancy's -toimintapelin kuudennen vuoden toisen kauden nimeltä ”Shades of Red”. Uusi kausi tuo mukanaan merkittäviä päivityksiä suosittuun verkkomoninpeliin

Kauden sisältö

Shades of Red -kausi jatkaa pelin tarinaa uusilla käänteillä. Tarinan keskiössä on Aaron Keener, joka on nyt vangittuna Valkoisessa talossa. Pelaajien tehtävänä on jahdata Keenerin kumppaneita, alkaen Theo Parnellista.

Uudet ominaisuudet:

  • Kausittaiset muuttujat: Neljä erilaista muuttujatyyppiä, jotka vaikuttavat pelimekaniikkaan
  • Uutta tehtävää: Seitsemän peräkkäistä tehtävää, joissa kussakin on kahdeksan tavoitetta
  • Manhunt Scouts: Viikoittainen yhteistyötehtävä, jossa pelaajat ratkovat arvoituksia
  • Uudet varusteet ja aseet: Mukaan lukien uusia eksoottisia esineitä

Uusi sisältö on suunniteltu sekä uusille että kokeneille pelaajille. Jopa ensimmäisen tason pelaajat voivat ottaa osaa uuteen sisältöön.

Tom Clancy's The Division 2 -toimintapeli on saatavana sekä 5, , ja S sekä -pelikonsoleille että :lle. Lisäksi peli on saatavilla Ubisoft+-palvelussa.

Toimittajan valinnat: Peli-innostukseni juuret Kommentit pois päältä artikkelissa Toimittajan valinnat: Peli-innostukseni juuret

Hei kaikki lukijat! Täällä kirjoittaa tällä kertaa Mallu, 28-vuotias Errorin toimittajaharjoittelija, joka on pelannut ihan lapsuuden alkujuurista lähtien. Pelien kiehtova maailma on ollut aina lähellä sydäntäni ja tahtoisin jakaa teille pienen pintaraapaisun mistä kaikki alkoi.

Olen ollut kiinnostunut pelaamisesta niin pitkään kuin muistan. Ensimmäiset muistoni liittyvät 1 -konsoliin ja -peleihin. Aloittaessani pelimatkani vietin usein aikaa ilmaispelien parissa, mutta kun julkaistiin, oli meidän saatava se kotiin. Pelaamisen maailmaan minut johdatti vanhempi serkkuni, jonka kautta tutustuin moniin PlayStation-klassikoihin, joista tulikin lapsuuteni merkittäviä pelielämyksiä. Tässä haluan jakaa kanssanne muutamia minulle tärkeitä pelejä, jotka tekivät minusta pelaajan.

Micro Maniacs (PS1, Gameboy Color)

on Codemastersin kehittämä värikäs ja vauhdikas ajopeli, jossa pienet hahmot kilpailevat juosten ja toisiaan vastaan taistelemalla. Pelissä on 41 erilaista ympäristöä ja kahdeksan hahmoa, joilla kaikilla on omat erityistaitonsa. Tämä oli ehdoton suosikkini serkkuvierailuilla, sillä sen luovat kentät ja hauskat ääniefektit vetivät aina mukaansa.

Spyro: Year of the Dragon (PS1)

oli aikoinaan aivan omaa luokkaansa. Insomniac Gamesin kehittämä seikkailu vei minut lohikäärmeiden maailmaan, ja siinä yhdistyi unelmoijan mielikuvitus sekä kiinnostavat hahmot. Spyron maailma oli visuaalisesti upea ja täynnä seikkailuja, jotka saivat aina palaamaan pelin pariin.

Nintendogs (Nintendo DS)

Eläinrakkaana ihmisenä oli lapsuudessa minulle aivan erityinen peli. Tässä simulaatiossa sai hoitaa omaa virtuaalikoiraa DS:n kosketusnäytön ja mikrofonin avulla. Vaikka pelissä ei ollut suuria haasteita tai tavoitteita, oli se silti ihana kokemus – täysi kymppi yksinkertaisuudessaan!

Sly 2: Konnakopla (PS2)

on edelleen yksi ikonisimmista peleistä, joita pelasin lapsena, eikä sen viehätys ole kadonnut aikuisenakaan. Sucker Punch Productionsin kehittämässä pelissä seurattiin Slyn ja hänen rikoskumppaniensa seikkailuja ympäri maailmaa. Seikkailun täyteiset kentät, hahmojen väliset kemiat ja varastelun jännitys tekivät tästä pelistä unohtumattoman.

Pokémon Emerald (Game Boy Advance)

Alun perin veljelleni kuulunut Pokémon Emerald oli myös minulle merkittävä peli, jonka parissa vietin lukemattomia tunteja. Tavoitteeni oli saada kaikki pelin Pokémonit, vaikka tajusinkin pian tarvitsevani myös toisen peliversion saadakseni kaiken. Vaikka tämä takaisku olikin harmillinen, nautin silti jokaisesta hetkestä – ja pelaan Pokémonia vielä tänäkin päivänä.

Dog's Life (PS2)

Dog's Life on yksi niistä vähemmän tunnetuista peleistä, mutta minulle se oli täynnä hauskuutta. Tässä Frontier Developmentsin luomassa pelissä sain elää koiran elämää ja tehdä kaikkea hauskaa, mitä koirat tekevät – haukkua, kaivaa kuoppia ja jopa pissiä ”kilpaillen” muiden koirien kanssa. Peli oli täynnä huumoria, ja se jäi elävästi mieleen lapsuuteni leikkisänä kohokohtana.

Ōkami (PS2)

, jonka kauniiseen maailmaan minut tutustutti ystäväni, oli visuaalisesti ja tarinallisesti ainutlaatuinen. Clover Studion ja Capcomin kehittämä peli yhdisti taidetta ja seikkailua, ja sen japanilaistyylinen grafiikka sai minut uppoutumaan tarinaan täysin. Vaikka en lapsena vielä ymmärtänyt peliä syvällisesti, sen tunnelma teki suuren vaikutuksen.

Näiden pelien kautta löysin paikkani pelien maailmasta ja olen kiitollinen, että sain kokea nämä seikkailut osana kasvutarinaani. Nämä pelit eivät olleet vain viihdettä – ne olivat matkoja eri maailmoihin ja antoivat unohtumattomia hetkiä, jotka vieläkin inspiroivat minua pelaajana.

Artikkeli: Mallu Millie