Roccat julkaisi uuden ergonomisen Kone Air -pelihiiren Kommentit pois päältä artikkelissa Roccat julkaisi uuden ergonomisen Kone Air -pelihiiren

Roccat Kone Air

Corporationin palkittu -tietokoneiden oheislaitemerkki on julkistanut uuden langattoman ergonomisen Kone Air -pelihiiren uusimpana lisäyksenä sen kovasti kiiteltyyn hiirivalikoimaan.

Kone Air -hiiressä käytetään Roccatin loppuunsa hiottua ergonomista muotoilua ja se tarjoaa äärimmäistä mukautuvuutta sekä työ- että pelitarkoituksiin. Roccatin oma Stellar Wireless -teknologia optimoi Kone Airin langattoman yhteyden huippuunsa: sillä voi valita viiveettömän 2.4 GHz:n langattoman yhteyden nopeatempoiseen pelaamiseen tai Bluetooth®-yhteyden tien päällä tarvittavaan tuottavuuteen ja pienempään virrankulutukseen. PC-pelaajat saavat virtaa Kone Air -hiireen kahdella AA-alkaliparistolla, joilla käyttöaikaa saadaan yli 800 tuntia. Kone Air toimii myös yhdellä AA-paristolla, jolloin siitä saadaan kevyempi.

”Roccatin Kone-hiiren ergonominen muotoilu on hioutunut huippuunsa vuosien mittaan, ja Kone Air on PC-pelihiiri, joka on suunniteltu nimenomaan tuottavuutta parantamaan. Kone Airin usean näppäimen kokoonpano sopii mainiosti sekä pelaamiseen että tuottavaan työhön. Lisäksi sen painoa voi keventää pelaamista varten, tai vain nauttia laitteen muotoilusta ja tunnusta sekä uskomattoman pitkästä käyttöajasta.”

kertoo René Korte, Roccatin perustaja ja Turtle Beachin PC-oheislaitteiden osastonjohtaja
Työhön ja pelaamiseen suunniteltu Kone Air sisältää Roccat tunnetuksi tehneen ergonomisen hiiren muotoilun, joka takaa äärimmäisen käyttömukavuuden, sekä mahdollisuuden valita joko viiveettömän 2.4 GHz:n langattoman yhteyden pelaamiseen tai Bluetooth-yhteyden arkitöihin, sekä yli 800 tunnin käyttöajan.

Roccatin rakastettu ergonominen Kone-muotoilu varmistaa mukavuuden jopa kaikkein intensiivisimpien pelisessioiden aikana. Käden asettaminen Kone Air -hiiren päälle on ainutlaatuinen tunne, sillä se tukee kunnolla kämmentä ja sen kestävät kaksipuoliset sivutarttumapinnat tuntuvat mukavilta koskettaa. Usean näppäimen kokoonpanoa tehostaa Roccatin Easy-Shift[+]-näppäinkahdennusteknologia, jolla hiiren yhdeksään näppäimeen voi ohjelmoida 17 syötettä, mikä mahdollistaa vaivattoman makrotuksen ja toiminnot. Pidä vain Kone Airin ohjelmoitava Easy-Shift[+]-näppäin painettuna, niin saat avattua monipuoliset toissijaiset toiminnot.

Kone Air sisältää useita Roccatin omia teknologioita, jotka on suunniteltu varta vasten auttamaan PC-pelaajia saavuttamaan mahdollisimman hyvän suorituskyvyn pelatessa. Roccatin TITAN-kytkimet toimivat yhdessä tuoteperheen 19 000 DPI:in Owl-Eye -optisen sensorin kanssa ja antavat näin nopeutta, tarkkuutta ja reagoivuutta.

Roccatin langaton, ergonominen Kone Air -hiiri on saatavilla mustana tai arktisen valkoisena, ja se on ennakkotilattavissa 73,99 € hintaan valmistajan sivustolta sekä osallistuvilta jälleenmyyjiltä Suomesta. Kone Air julkaistaan 14. marraskuuta.

Ubisoft+ Classics -pelikirjasto laajenee kuudella klassikkojulkaisulla Kommentit pois päältä artikkelissa Ubisoft+ Classics -pelikirjasto laajenee kuudella klassikkojulkaisulla

Ubisoft Classics

+ Classics -pelipalveluun on tulossa kuusi uutta peliä huhtikuun, toukokuun ja kesäkuun aikana. Uudet pelit ovat:

Huhtikuu

  • : Avoimen maailman moottoriurheilupeli, jossa pelaajat voivat kilpailla autoilla, moottoripyörillä, veneillä ja jopa pienkoneilla.
  • : Vauhdikas bilepeli, joka on kuin modernisoitu versio polttopallosta.

Toukokuu

  • : Reaaliaikainen strategiapeli, jossa pelaajat rakentavat asutusyhteisöjä ja taistelevat ryövärilaumoja vastaan.
  • : Toimintaseikkailupeli hakkeroinnin maailmasta.

Kesäkuu

  • : Teollisen ajanjakson alkupuolelle sijoittuva strategiapeli, jossa pelaajat rakentavat kaupunkiympäristöä tyhjästä.
  • : Toimintapeli, jossa pelaajat joutuvat keskelle kuvitteellisen Kyratin valtion sisällissotaa.

Ubisoft+ Classics -pelipalvelu on saatavilla PlayStation-pelikonsoleille ja :lle. Tilaus maksaa 7,95 euroa kuukaudessa ja sen voi peruuttaa milloin tahansa.

Palvelussa on tällä hetkellä yli 50 peliä vuosien varrelta, ja valikoima laajenee jatkuvasti. Uusia pelejä lisätään noin kuukauden välein.

Ubisoft+ Classics on hyvä vaihtoehto pelaajille, jotka haluavat pelata vanhempia Ubisoft-pelejä edullisesti ja helposti.

Sea of Thieves saavutti 40 miljoonan rosvon rajapyykin Kommentit pois päältä artikkelissa Sea of Thieves saavutti 40 miljoonan rosvon rajapyykin

Sea of Thieves Season 11

Merirosvoseikkailupeli on saavuttanut vaikuttavan 40 miljoonan pelaajan rajapyykin juuri ennen sen rantautumista :lle, pelin kehittäjä ilmoittaa.

Vuodelle 2018 sijoittuvassa blogikirjoituksessa johtava tuottaja Joe Neate kertoo 40 miljoonan pelaajan jakautuvan Xboxin, Windows 10:n ja Steamin pelaajien kesken. Rare on julkaissut yli 100 ilmaista päivitystä pelin julkaisun jälkeen Onelle ja :lle kuusi vuotta sitten. Pian julkaistava 12. kausi tuo mukanaan uusia lisäyksiä, kuten heittoveitset ja Bone Callerin.

Sea of Thieves saapuu PlayStation 5:lle huhtikuun 30. päivä. Premium-versio tarjoaa viiden päivän ennakkotilaajille pääsyn peliin jo huhtikuun 25. päivästä alkaen. Edistyminen ja esineet siirtyvät Xbox- ja PS5-version välillä, ja pelissä on ”vain PlayStation” palvelimet, joilla pelaajat voivat halutessaan poistaa käytöstä moninpelin eri alustojen välillä. Suorituskykyvaihtoehdot vastaavat Xbox Series X -versiota, ja PS5-versiossa on 60 peruspokaalia sekä Platina-pokaali nimeltä ”Merirosvojen Perfektionisti”.

Sea of Thieves

Sea of Thievesin julkaisua pidettiin aikanaan Rarelle kriittisen tärkeänä pelinä, sillä studio oli tehnyt muutaman Kinect Sports -pelin ennen kuin luopui liiketunnistamislisälaitteesta. Sea of Thievesistä on kuitenkin tullut Rarelle menestys ja yksi sen kautta aikojen eniten pelatuista peleistä. Tulevaisuuden suunnitelmista ei ole vielä tietoa, mutta Rare työstää edelleen vuonna 2019 julkistettua Everwildia, jolla ei ole vielä virallista julkaisupäivää.

Sea of Thieves on viimeisin Xbox-peli, joka hyppää kilpaileville alustoille. Aiemmin vastaavan siirtymän ovat tehneet Obsidianin Grounded ja Pentiment sekä Tango Gameworksin Hi-Fi Rush. Microsoft testaa nyt multialustastrategiaa tällä kvartetilla ja saattaa tulevaisuudessa julkaista lisää omia ensisijaisia pelejään myös muille kuin Xbox-konsoleille.

Lähde: IGN