Tämän vuoden Sony Creators Conference -tapahtuman yhteydessä esiteltiin täysin uusi Ghostbusters-lyhytelokuva (siis kirjaimellisestikin) , jossa Ecto-1 palasi New Yorkin kaduille torjuen uhkaavan vaahtokarkkimiehen. Kaikki tämä kuvattiin käyttäen reaaliaikaista pelimoottoriteknologiaa Unreal Engineä.
Sony Pictures Entertainmentin yhteistyönä Ghost Corpsin, Pixomondon, PlayStation Studiosin ja Epic Gamesin kanssa tämä projekti toimii Unreal Engine -pelimoottorin voimalla. Moottoria käytetään yhdessä liikkeenkaappaustilan kanssa visuaalisten tehostekohtausten kuvaamiseen, tavoitteena saavuttaa fotorealistisuus reaaliajassa ja tarjota elokuvantekijöille helpommin saavutettavia tarinankerronnan vaihtoehtoja.
Sijoittuen erittäin realistiseen digitaaliseen versioon New Yorkin kaupungista, tämä kaksiminuuttinen pätkä paljastui kuvatuksi vain yhden päivän aikana, mikä ei olisi ollut mahdollista perinteisiä menetelmiä käyttäen.
Alta voit ottaa haltuun kaksi erittäin mielenkiintoista videota, jotka kuvailevat prosessia ja siinä käytettyä teknologiaa.