Stranger Things VR lupaa viedä pelaajan Hawkingsin synkimpien salaisuuksien äärelle Kommentit pois päältä artikkelissa Stranger Things VR lupaa viedä pelaajan Hawkingsin synkimpien salaisuuksien äärelle

-studio Tender Clawsin odotettu pelijulkaisu, VR, jättää fanit hieman pidemmälle odotukselle, kun sen julkaisu Questille on siirretty. Alun perin suunniteltu marraskuulle 2023, julkaisu lykkääntyy hieman, kun studio ilmoittaa tarvitsevansa lisää aikaa varmistaakseen pelaajille parhaan mahdollisen pelikokemuksen. Uusi julkaisupäivä paljastetaan kuuleman mukaan hyvinkin pian.

Stranger Things VR:ää kehittänyt Tender Claws, tunnettu aiemmista VR-peleistään kuten Virtual Virtual Reality ja The Under Presents, lupaa tuoda pelaajille ainutlaatuisen kokemuksen Stranger Things -maailmasta.

Jos upotus ei näy, voit katsoa sen täältä.

Pelin tarkempi esittely paljastaa, että pelaajat saavat tutustua ennen näkemättömällä tavalla Stranger Things -maailmaan Vecnan roolissa. Vecna, pelin päähenkilö, tutkii tuntemattomia todellisuuksia, muodostaa mielisaarekkeen ja suunnittelee kostoa Eleveniä ja Hawkinsia vastaan.

Lisätietoa listauksen muodossa, mitä tulevaisuudessa ilmestyvältä peliltä voidaan odottaa:

  1. Telekineettisiä Voimia: Pelaajat voivat tarttua, murskata ja heittää vastustajiaan telekineettisten voimien avulla, tuoden ainutlaatuista toimintaa VR-maailmaan.
  2. Mielikuvituksellisia Matkoja: Pelaajat pääsevät elämään muistoja Henryn ajasta Hawkinsin laboratoriossa ja kokeilemaan toiseen maailmaan yhteydessä olevaa mielisaartta, mikä lupaa tarjota visuaalisesti vaikuttavia kokemuksia.
  3. Fanien Suosikkihahmojen Manipulointi: Pelaajat voivat asua fani-suosikkihahmojen, kuten Will Byersin ja Billy Hargroven, unissa ja muistoissa, manipuloiden heitä tekemään pelaajan tahtoa.
  4. Lopullinen Taistelu: Pelin huipentumana pelaajat seisovat Vecnanä ja käyttävät voimiaan tehdäkseen lopullisen vastarinnan, pelastaakseen ystävänsä ja viemään tarinan jännittävään päätökseen.
  5. Portaalien Hallinta: Pelaajat voivat avata ja sulkea portteja maailmojen ja todellisuuksien välillä, luoden lisäulottuvuutta pelikokemukseen.

Vaikka julkaisu lykkääntyy hieman, Tender Claws, Meta ja vakuuttavat, että viivästys on tehty tarjotakseen pelaajille mahdollisimman laadukkaan pelikokemuksen. Pidetään siis silmällä uusia päivityksiä ja tietoa Stranger Things VR:n julkaisusta, kun odotamme innolla pääsyä Upside Downin kiehtovaan maailmaan!

Stranger Things VR sai uuden julkaisupäivän Kommentit pois päältä artikkelissa Stranger Things VR sai uuden julkaisupäivän

-studio Tender Clawsin odotettu pelijulkaisu, VR on saanut virallisen julkaisupäivän, joka on 22.helmikuuta 2024.

Yksinpelattava kauhutoimintapeli antaa sinulle mahdollisuuden astua kuuluisan pahiksen Vecnan saappaisiin.

Hallitse telekineettisiä voimia: Tartu, murskaa ja heitä esineitä, ja jopa tunkeudu rakastettujen hahmojen unelmiin ja muistoihin. Selvitä Vecnan menneisyys: Todista Henry Creelin muodonmuutos ja hänen vaikutuksensa menneisiin kausiin. Tee merkityksellisiä valintoja: Muokkaa kerrontaa ja taistele pelastaaksesi ystäväsi eeppisessä loppuhuipennuksessa.

Tärkeä huomautus: Toisin kuin aiemmissa ilmoituksissa, Stranger Things VR tulee nyt olemaan eksklusiivinen Quest 2:lle, Quest 3:lle ja Quest Pro:lle. Vaikka se aiemmin oli suunniteltu suurille VR-alustoille, sitä ei ole saatavilla ainakaan toistaiseksi PSVR 2:lle, Picolle tai SteamVR-laseille.

Stranger Things VR:ää kehittänyt , tunnettu aiemmista VR-peleistään kuten Virtual Virtual Reality ja The Under Presents, lupaa tuoda pelaajille ainutlaatuisen kokemuksen Stranger Things -maailmasta.

Pelin trailerin voit ottaa haltuun vaikkapa tästä alta:

Dungeons and Dragons ilmestyy nyt myös virtuaalilaseille Kommentit pois päältä artikkelissa Dungeons and Dragons ilmestyy nyt myös virtuaalilaseille

on ilmoittanut solmineensa kumppanuuden Wizards of the Coastin kanssa kehittääkseen ensimmäisen virallisen Dungeons and Dragons -pelin. Peli on vielä kehitysvaiheessa, mutta ilmoitus on herättänyt innostusta sekä pöytä- että videopelaajien keskuudessa.

Pelin odotetaan tavoittavan klassisen pöytäpelikokemuksen ytimen, mutta lisäämällä siihen VR:n tarjoama immersion. Pelaajat voivat tutkia luolia, taistella hirviöitä vastaan ja kehittää hahmojaan täysin immersiivisessä maailmassa.

”Olemme äärimmäisen innoissamme yhteistyöstä Resolution Gamesin kanssa Dungeons & Dragonsin tuomiseksi eloon VR:ssä”, sanoi Eugene Evans, Hasbro Gamingin ja Wizards of the Coastin vanhempi varatoimitusjohtaja. ”Heillä on selkeä käsitys siitä, miten tuoda pelaajat yhteen ja vangita pöytäpelien hauskuus digitaalisilla alustoilla saavutettavalla tavalla.”

Pelin julkaisupäivä on toistaiseksi ilmoittamatta, mutta Resolution Games kertoo jakavansa lisää tietoa tulevaisuudessa.

Lähde: PC Gamer