Super Nintendo World -huvipuistot laajentaa jenkkeihin Kommentit pois päältä artikkelissa Super Nintendo World -huvipuistot laajentaa jenkkeihin

Super Nintendo World

Jo ennen kuin ensimmäinen -huvipuisto on saatu Japanissa avattua, ilmoittaa Nintendo laajentavansa jenkkeihin ja jopa kahteen eri lokaatioon. Puistot tullaan avaamaan Universal Studiosin yhteyteen Hollywoodiin sekä Orlandoon.

Hollywoodiin Super Nintendo World avataan vuonna 2021 tai 2022 ja Orlandossa avajaisia vietetään aikaisintaan 2023. Huvipuistoista rakennetaan interaktiivisia ja niiden sisällä pystyy suorittamaan tehtäviä ja kisailemaan muita vieraita vastaan ostamalla rannekkeen vierailun alkaessa. Nintendo Switchin omistajat pystyvät seuraamaan laitteelta omaa edistymistään puistoissa suoritetuissa tehtävissä. Teema puistoissa tulee pyörimään pitkälti 1985 Brosin ympärillä, mutta tämän enempää mistään yksittäisistä laitteista ei ole vielä tietoa.

Tulevan Super Mario-elokuvan Japanin julkaisupäivä paljastettiin – länsimainen julkaisu todennäköisesti samaan aikaan Kommentit pois päältä artikkelissa Tulevan Super Mario-elokuvan Japanin julkaisupäivä paljastettiin – länsimainen julkaisu todennäköisesti samaan aikaan

Yllätysuutinen Nintendolta! Peliyhtiö paljasti tulevan Mario-elokuvan Japanin julkaisupäivän juuri ennen päivän -striimiä.

Shigeru Miyamoto vahvisti sosiaalisessa mediassa elokuvan saapuvan Japaniin huhtikuun 24. päivänä 2026, mikä tarkoittaa samaa kuukautta länsimaisen julkaisun kanssa. Miyamoto kertoo tekevänsä yhteistyötä Illumination-studion kanssa varmistaakseen hauskan elokuvan ja toivoo kaikkien odottavan sitä innolla.

Tämä uusin päivitys seuraa aiempaa MAR10 Day -päivän julkistusta, jossa kerrottiin animaatioelokuvan länsimaisesta ensi-illasta huhtikuun 3. päivänä 2026. ei tuolloin paljastanut paljoakaan muuta, mutta elokuva tulee jälleen perustumaan ” Bros. -sarjan maailmaan”.

Illuminationin Chris Meledandri kertoi myös ensimmäisen elokuvan tiimin palaavan jatko-osan pariin. Ensimmäinen elokuva rikkoi ennätyksiä ja ylitti jopa miljardin dollarin lipputulot maailmanlaajuisesti.

Mario-elokuvan jatko-osan lisäksi Shigeru Miyamoto ja Nintendo työstävät parhaillaan myös Zelda-aiheista live-action elokuvaa.

Lähde: Nintendolife

Hulluutta! Super Mario 64 on läpäisty ilman A-nappia 86 tunnin uurastuksen jälkeen Kommentit pois päältä artikkelissa Hulluutta! Super Mario 64 on läpäisty ilman A-nappia 86 tunnin uurastuksen jälkeen

Yksi hulluimmista 64 -haasteista on vihdoin selätetty – ensimmäistä kertaa koskaan peli on läpäisty painamatta A-nappia.

Muistathan, että A-napilla Mario hyppää tässä 3D-seikkailussa. Hyppääminen on melko olennainen toiminto pelissä, joka pyörii tasohyppelyn ja vihollisten päälle pomppimisen ympärillä.

Kyseinen ” A Button Challenge” -haaste syntyi 2000-luvulla, ja yksi varhaisimmista yrityksistä on vuodelta 2006. Se, että on kestänyt näin kauan, kertoo kuinka vaikeaa pelin läpäiseminen on hyppäämättä.

Mutta se on vihdoin tapahtunut, rakkaat kansalaiset!

Twitch-striimaaja Marbler selvitti pelin tällä viikolla ja joutui hyödyntämään luovasti pelin tunnettuja hyödyllisiä toimintoja ja taktiikoita, joita nopeusjuoksun huippu-hahmot Mr_Robert_Z, Bottles704, Thiago Trujillo, Mp16z ja bobmario511 ovat selvittäneet tuntikausien tutkimisen jälkeen A Button Challenge -haasteeseen liittyen. Tämä läpäisy sisälsi 70 tähteä pelin läpäisemiseksi.

Haasteeseen kului kuitenkin tuskallisia 86 tuntia, puhumattakaan kaikista harjoituskerroista, joita Marbler oli tehnyt onnistuneen suorituksen eteen. Esimerkiksi kahdeksaan kuukautta sitten sama striimaaja onnistui läpäisemään pelin painamalla A:ta vain kerran.

On syytä huomata, että tämä suoritus tapahtui pelin Wii Virtual Console -versiolla, joka on ainoa vahvistettu versio, jolla tämä on mahdollista.

Lähde. Gamesradar