Tältä näyttää fanin tekemä Burnout 3 -peli GTA 5:n pelimoottorilla Kommentit pois päältä artikkelissa Tältä näyttää fanin tekemä Burnout 3 -peli GTA 5:n pelimoottorilla

Burnout 3: Takedown

Eräs -pelin fani on ottanut asiakseen tehdä pelin -editorin avulla. Voit katsoa tekeleestä videon alta.

So I recreated a famous racing game with the Rockstar Editor from gtaonline

Reddit käyttäjä LucasRPDJ on luonut pelin avausanimaatioita, valikkoja ja tietenkin itse kisaa myöten. Videolta löytyvät myös autenttiset äänitehosteet ja alkuperäiset musiikit.

Burnout 3: Takedown ilmestyi alunperin vuonna 2004 ja alkuperäiselle -konsolille. Vuonna 2008 se ilmestyi myös -konsolille.

Sega poistaa 60 klassikkopeliä Steamistä – nyt kannattaa napata ne Kommentit pois päältä artikkelissa Sega poistaa 60 klassikkopeliä Steamistä – nyt kannattaa napata ne

Sega on vuosien varrella tuonut kymmeniä Master System-, Genesis-, Saturn- ja muiden konsoleidensa pelejä nykyaikaisiin pelikauppoihin. Nyt kuitenkin nämäkin klassikot ovat katoamassa, ja niiden hankkiminen voi tulevaisuudessa maksaa enemmän.

Ne, jotka ovat ostaneet yli 60 -peliä Steamista, Xboxista, Nintendon -kaupasta tai Storesta, saavat ne 26. joulukuuta 2024 klo 23.59 Tyynenmerenaikaan asti. Sen jälkeen ne poistetaan myynnistä, eikä niitä enää voi ostaa. -palvelun laajennuspakettiin kuuluvat pelit säilyvät.

Kuten Gamer on ehdottanut, tämä näyttää siltä, että Sega valmistautuu tarjoamaan uusia klassikkokokoelmia näissä kaupoissa. Aiemmin Sega poisti -pelit verkkokaupoista ja julkaisi sitten Sonic Origins -kokoelman.

Sega tarjoaa jo muutamia kokoelmia Steamissä, kuten and ja Dreamcast Collection. Niiden ostajat säilyttävät pääsyn peleihin, vaikka Sega julkaisisikin uusia kokoelmia.

Toimittajan valinnat: Peli-innostukseni juuret Kommentit pois päältä artikkelissa Toimittajan valinnat: Peli-innostukseni juuret

Hei kaikki lukijat! Täällä kirjoittaa tällä kertaa Mallu, 28-vuotias Errorin toimittajaharjoittelija, joka on pelannut ihan lapsuuden alkujuurista lähtien. Pelien kiehtova maailma on ollut aina lähellä sydäntäni ja tahtoisin jakaa teille pienen pintaraapaisun mistä kaikki alkoi.

Olen ollut kiinnostunut pelaamisesta niin pitkään kuin muistan. Ensimmäiset muistoni liittyvät 1 -konsoliin ja -peleihin. Aloittaessani pelimatkani vietin usein aikaa ilmaispelien parissa, mutta kun julkaistiin, oli meidän saatava se kotiin. Pelaamisen maailmaan minut johdatti vanhempi serkkuni, jonka kautta tutustuin moniin PlayStation-klassikoihin, joista tulikin lapsuuteni merkittäviä pelielämyksiä. Tässä haluan jakaa kanssanne muutamia minulle tärkeitä pelejä, jotka tekivät minusta pelaajan.

Micro Maniacs (PS1, Gameboy Color)

on Codemastersin kehittämä värikäs ja vauhdikas ajopeli, jossa pienet hahmot kilpailevat juosten ja toisiaan vastaan taistelemalla. Pelissä on 41 erilaista ympäristöä ja kahdeksan hahmoa, joilla kaikilla on omat erityistaitonsa. Tämä oli ehdoton suosikkini serkkuvierailuilla, sillä sen luovat kentät ja hauskat ääniefektit vetivät aina mukaansa.

Spyro: Year of the Dragon (PS1)

oli aikoinaan aivan omaa luokkaansa. Insomniac Gamesin kehittämä seikkailu vei minut lohikäärmeiden maailmaan, ja siinä yhdistyi unelmoijan mielikuvitus sekä kiinnostavat hahmot. Spyron maailma oli visuaalisesti upea ja täynnä seikkailuja, jotka saivat aina palaamaan pelin pariin.

Nintendogs (Nintendo DS)

Eläinrakkaana ihmisenä oli lapsuudessa minulle aivan erityinen peli. Tässä simulaatiossa sai hoitaa omaa virtuaalikoiraa DS:n kosketusnäytön ja mikrofonin avulla. Vaikka pelissä ei ollut suuria haasteita tai tavoitteita, oli se silti ihana kokemus – täysi kymppi yksinkertaisuudessaan!

Sly 2: Konnakopla (PS2)

on edelleen yksi ikonisimmista peleistä, joita pelasin lapsena, eikä sen viehätys ole kadonnut aikuisenakaan. Sucker Punch Productionsin kehittämässä pelissä seurattiin Slyn ja hänen rikoskumppaniensa seikkailuja ympäri maailmaa. Seikkailun täyteiset kentät, hahmojen väliset kemiat ja varastelun jännitys tekivät tästä pelistä unohtumattoman.

Pokémon Emerald (Game Boy Advance)

Alun perin veljelleni kuulunut Pokémon Emerald oli myös minulle merkittävä peli, jonka parissa vietin lukemattomia tunteja. Tavoitteeni oli saada kaikki pelin Pokémonit, vaikka tajusinkin pian tarvitsevani myös toisen peliversion saadakseni kaiken. Vaikka tämä takaisku olikin harmillinen, nautin silti jokaisesta hetkestä – ja pelaan Pokémonia vielä tänäkin päivänä.

Dog's Life (PS2)

Dog's Life on yksi niistä vähemmän tunnetuista peleistä, mutta minulle se oli täynnä hauskuutta. Tässä Frontier Developmentsin luomassa pelissä sain elää koiran elämää ja tehdä kaikkea hauskaa, mitä koirat tekevät – haukkua, kaivaa kuoppia ja jopa pissiä ”kilpaillen” muiden koirien kanssa. Peli oli täynnä huumoria, ja se jäi elävästi mieleen lapsuuteni leikkisänä kohokohtana.

Ōkami (PS2)

, jonka kauniiseen maailmaan minut tutustutti ystäväni, oli visuaalisesti ja tarinallisesti ainutlaatuinen. Clover Studion ja Capcomin kehittämä peli yhdisti taidetta ja seikkailua, ja sen japanilaistyylinen grafiikka sai minut uppoutumaan tarinaan täysin. Vaikka en lapsena vielä ymmärtänyt peliä syvällisesti, sen tunnelma teki suuren vaikutuksen.

Näiden pelien kautta löysin paikkani pelien maailmasta ja olen kiitollinen, että sain kokea nämä seikkailut osana kasvutarinaani. Nämä pelit eivät olleet vain viihdettä – ne olivat matkoja eri maailmoihin ja antoivat unohtumattomia hetkiä, jotka vieläkin inspiroivat minua pelaajana.

Artikkeli: Mallu Millie