Yhteisöllinen Bitcraft MMORPG sai ensimmäisen trailerin Kommentit pois päältä artikkelissa Yhteisöllinen Bitcraft MMORPG sai ensimmäisen trailerin

Bitcraft

on julkaisemassa yhteisöllistä hiekkalaatikkomaista MMORPG -peliä nimeltään . Voit katsoa pelin ensimmäisen trailerin alta.

Pelissä yhteisöllisyys on keskiössä ja pelaajat voivat pelata oman tyylinsä mukaan ja olla yhteydessä pelin yhteisöön ja vaikuttaa ympäristöönsä.

Pelaajat pääsevät muokkaamaan maastoa, työskentelemään yksin tai yhdessä luodakseen yhteisöjä ja imperiumeja. Kaupunkien luomisen lisäksi pelaajat voivat vaeltaa ja tutkia ympäristöään selvittäen historian mistä kaikki ovat tulleet.

Bitcraft

Pelin maailma on proseduraalisesti luotu ja pelaajat voivat mm. kalastaa, viljellä maata, kaivaa mineraaleja sekä vaikka istuttaa puita.

MMO-veteraanien perustama Clockwork Labs onnistui keräämään 4,3 miljoonan dollarin rahoituksen pelin kehittämiseen.

Bitcraft on tulossa aluksi :lle ja ennakko alpha-testaukset alkavat piakkoin.

PS5:n dinosauruskauhupeli Code Violet ei tule PC:lle modausriskin takia Kommentit pois päältä artikkelissa PS5:n dinosauruskauhupeli Code Violet ei tule PC:lle modausriskin takia

TeamKill Median tuleva -yksinoikeuspeli ei saa -versiota, koska kehittäjät haluavat välttää pelihahmojen ”sopimattomat” modaukset. -henkinen kolmannen persoonan kauhutoimintapeli julkaistaan heinäkuussa 2025, ja siinä seurataan Violet Sinclairin selviytymistä dinosaurusten valtaamassa kompleksissa.

Arvostamme suuresti ääninäyttelijöitämme ja pelin taiteellista visiotamme, emmekä halua tuhota sitä pornografisilla modeilla. -Studio perusteli päätöstään sosiaalisessa mediassa.

Twiitti herätti laajaa keskustelua pelaajayhteisössä, ja studio tarkensi myöhemmin, ettei päätös ole hyökkäys PC-pelaajia tai modeja vastaan. He korostivat vastustavansa vain pornografista sisältöä, joka voisi vahingoittaa pelin mainetta.

-versiota ei myöskään ole tulossa, sillä studio kertoi, ettei heillä ole riittäviä resursseja kyseisen alustan tukemiseen.

Code Violet liittyy laajempaan keskusteluun pelimodien rajoista. Myös esimerkiksi ja ovat viime aikoina ilmaisseet huolensa epäsopivista fani-luomuksista.

Monster Hunter Wilds -kehittäjä Capcom pyrkii optimoimaan PC-vaatimuksia Kommentit pois päältä artikkelissa Monster Hunter Wilds -kehittäjä Capcom pyrkii optimoimaan PC-vaatimuksia

-pelin julkaisupäivä lähestyy, ja sen kehittäjä on ilmoittanut tutkivansa mahdollisuutta laskea suositeltuja GPU-vaatimuksia. Tieto tuli viralliselta Monster Hunter X -tililtä, joka paljasti myös, että Capcom saattaa julkaista itsenäisen :n suorituskykytestityökalun.

Tällä hetkellä Monster Hunter Wildsin suositeltavat vaatimukset edellyttävät vähintään Nvidia GTX 1660 Super tai AMD Radeon RX 5600 XT -grafiikkakortteja, jotta peli pyörisi 30 FPS:llä 1080p-resoluutiolla. Tämä minimivaatimus tarkoittaa myös 720p-resoluutiota, jonka grafiikat skaalataan DLSS:n tai FSR:n avulla ”matalimman” asetuksen mukaan.

Suositellut asetukset tähtäävät 60 FPS:ään 1080p-resoluutiolla, ja niissä käytetään upscaling- ja Frame Generation -teknologioita, kuten RTX 2070 Super, RTX 4060 tai AMD RX 6700 XT -kortteja. Näistä vain RTX 4060 tukee Nvidia Frame Generationia, kun taas muut kaksi korttia luottavat FSR 3:een (joka aiheutti ghosting-artefakteja Monster Hunter Wildsin aiemmassa beta-testissä).

Pelin avoimen betan aikana PC-pelaajat, joilla oli heikommat laitteistot, kohtasivat suorituskykyongelmia, vaikka käytössä oli keskitason graafiset kortit, kuten RTX 3060. Pelaajat kokivat myös LOD-bugin, jossa pelin hahmot ja monsterit eivät latautuneet täysin yksityiskohtaisesti.

Peli on rakennettu RE Engine -pelimoottorilla, joka on tunnettu nopeasta suorituskyvystään, mutta isompien avoimen maailman pelien, kuten Dragon's Dogma 2:n, on raportoitu kärsivän suorituskykyongelmista. Capcomin toimet GPU-vaatimusten alentamiseksi voivat olla ratkaisevia pelin menestykselle PC:llä, erityisesti julkaisun lähestyessä.