Entiset Twitter-pomot haastavat Muskin oikeuteen 128 miljoonan dollarin riidasta Kommentit pois päältä artikkelissa Entiset Twitter-pomot haastavat Muskin oikeuteen 128 miljoonan dollarin riidasta

Potkut saaneet Twitterin johtajat iskevät takaisin ja paineella! Parag Agrawal, entinen toimitusjohtaja, ja muut ylimmät johtajat haastavat Elon Muskin ja /Twitterin jättimäisestä 128 miljoonan dollarin maksamattomasta irtisanomiskorvauksesta.

Oikeusjutussa väitetään, että Musk erotti heidät nimenomaan välttääkseen irtisanomiskorvaukset sen jälkeen kun he pakottivat hänet suorittamaan 44 miljardin dollarin -oston. Väitetään, että Musk kantaa kaunaa näitä johtajia kohtaan heidän roolistaan oikeustaistelussa.

Oikeusjuttu heittää varjoa Muskin luonteelle, todeten hänen ”uskovan, että säännöt eivät koske häntä”. Lisäksi väitetään, että Musk sepitti syitä heidän erottamiseensa välttääkseen irtisanomiskorvauksia.

Tekoälytyökalu poistaa AI-generoidut Mario-kuvat verkosta Kommentit pois päältä artikkelissa Tekoälytyökalu poistaa AI-generoidut Mario-kuvat verkosta

The Verge raportoi, että sosiaalisen median sivustolla / julkaistut kuvat Nintendon ikonisesta maskotista, jotka on luotu Elon Muskin :n -työkalulla, poistettiin verkkoympäristöstä DMCA-ilmoitusten vuoksi, jotka ovat peräisin yrityksestä nimeltä .

Tracer kuvailee itseään ”uuden sukupolven brändisuojausratkaisuksi”, joka ”jatkuvasti löytää, analysoi ja pysäyttää brändin väärinkäytön Web2- ja Web3-digikanavilla”. Se käyttää niin kutsuttua Human-in-the-Loop AI -brändisuojausteknologiaa, joka ”lyhentää merkittävästi aikaa havaitsemisesta täytäntöönpanoon automatisoimalla älykkäästi tarkasteluprosessia ja tarjoamalla automaattisesti täytäntöönpanosuosituksen”.

ja Tracer eivät ole vielä kommentoineet asiaa.

The Vergen Tom Warren näki kuvan Mariosta tekemässä erilaisia ​​ei-perheystävällisiä asioita (polttamassa savuketta ja juomassa olutta), jonka hän oli luonut Grokilla, poistettiin X/Twitteristä Digital Millennium Copyright Act (DMCA) -valituksen seurauksena, jonka on lähettänyt ”asiakastukipäällikkö” Tracerilta. Warrenin Grok-generoima kuva Xboxin maskotti Master Chiefistä pelaamassa PS5:llä säilyi kuitenkin.

Warrenin mukaan hänelle lähetetty poistonotifikaatio mainitsi Nintendo of American tekijänoikeuden Mariolle, mikä viittaa siihen, että Tracer toimi Nintendon puolesta. Toinen tili, joka käytti Grokia luodakseen kuvan Luigista IDF-sotilaana, kertoi äskettäin, että heidän sisältönsä oli myös poistettu verkosta. Tyhjennyskampanjan keskellä Mario-fanitaidetta jää ilmeisesti ristituleen.

Vaikka ei ole varmuutta siitä, osallistuuko Nintendo näiden poistojen yksityiskohtiin, yhtiö on kuuluisa brändiensä suojelusta ja haastoi äskettäin Palworld-tekijän Pocketpairin väitetystä patentinväärennöksestä, toiminnasta, joka näytti osaltaan auttavan Palworldin julkaisun lykkäämisessä PS5:llä Japanissa. Yhtiöllä on historia menestyksellisistä poistoista, pakottaen fanipelit offline-tilaan ja jopa haastamalla emulaattoreiden luojia.

Generatiivinen tekoäly on yksi kuumimmista aiheista luovilla aloilla juuri nyt ja polttava kysymys myös itse videopelikehityksessä. Eettisten ja tekijänoikeuskysymysten lisäksi ammattiliitot ovat ilmaisseet huolensa siitä, että generatiivinen voisi korvata työpaikkoja, ja videopelien esiintyjät ovat vaatineet lisää suojaa sen käyttöä vastaan.

Neuralinkin ensimmäinen ihmiskokeeseen osallistunut potilas pelasi videopelejä ”ajatuksen voimalla” Kommentit pois päältä artikkelissa Neuralinkin ensimmäinen ihmiskokeeseen osallistunut potilas pelasi videopelejä ”ajatuksen voimalla”

Elon Muskin neuroteknologiayritys paljasti uudessa päivityksessään, että heidän ensimmäinen ihmiskokeeseen osallistunut potilas pelaa videopelejä aivoimplantin avulla, joka tulkitsee hänen hermosähköisiä signaaleja. Näihin kuuluvat esimerkiksi Slay the Spire, Old School RuneScape ja useita muita suosittuja pelejä.

Yritys kertoi myös, että aivo-tietokoneliitännän () suorituskyky oli heikentynyt väliaikaisesti. Syynä tähän oli osa implantin elektrodeja sisältävien säikeiden vetäytyminen pois potilaan aivoista.

Tammikuussa Neuralinkin perustaja ilmoitti Twitterissä, että yritys oli asentanut ensimmäisen ”N1” -aivopiirin ihmispotilaan päähän. Tämä on osana Precise Robotically Implanted Brain-Computer Interface (PRIME) -tutkimusta. Potilaan myöhemmin paljastettiin olevan 29-vuotias amerikkalainen neliraajahalvaantunut . Hän oli halvaantunut kahdeksisen vuotta sitten sukellusonnettomuudessa.

Leikkauksessa potilaan pääkallosta poistettiin pyöreä osa, jotta erikoisrobotti pääsisi käsiksi hänen aivojensa alueeseen. Robotti käytti hiusta ohuempaa neulaa asettaakseen 64 erittäin ohutta elektrodia sisältävää säiettä aivojen harmaaseen aineeseen. Nämä uudet sensorit on suunniteltu havaitsemaan potilaan hermosähköisiä signaaleja ja lähettämään saadun tiedon säikeitä pitkin N1-implantin pääosaan. Tämä on asennettu leikkauksen aikana kalloon luotuun aukkoon. Implantista tulevat signaalit lähetetään sitten Neuralink-sovellukseen, jota opetetaan tulkitsemaan tiedon takana oleva tarkoitus ja muuttamaan se suoritettavaksi toiminnaksi, kuten tietokoneen hiiren liikuttamiseksi.

”Voitin ystäviäni peleissä, joissa neliraajahalvaantuneena ei pitäisi pystyä voittamaan.”

Ennen leikkausta Arbaughin piti luottaa suutikkuun pelatakseen pelejä ja ollakseen vuorovaikutuksessa digitaalisen maailman kanssa. Suutikku on apuväline, jonka avulla käyttäjä voi painaa kosketusnäyttöä, kun se on ensin asetettu suuhun. Vaikka tämä mahdollisti Arbaughin käyttävän iPadia, siihen liittyi useita haittoja. Esimerkiksi suutikun käyttämiseksi hänen piti istua pystyssä ja hoitajan täytyi pitää iPadia. Lisäksi hän ei voinut puhua kunnolla käyttäessään sitä, ja pitkäaikainen käyttö saattoi aiheuttaa lihaskouristuksia ja painehaavoja.

Neuralink, Noland Arbaugh

”Ajattelin, että suutikku oli paljon parempi kuin BCI kuukausi sitten. Mutta kun verrattiin niitä keskenään, näin että BCI oli yhtä hyvä, ellei jopa parempi, ja se kehittyy entisestään; pelit joita voin nyt pelata, ovat paljon parempia kuin aiemmat”, Arbaugh kertoi Neuralinkin blogipäivityksessä, jossa juhlistettiin hänen leikkauksensa 100 päivää. ”Voitin ystäviäni peleissä, joissa neliraajahalvaantuneena ei pitäisi pystyä voittamaan.”

Neuralink kertoi, että Arbaugh oli äskettäin käyttänyt aivo-tietokoneliitäntää 69 tuntia yhdellä viikolla, joista 34 tuntia oli viihteellisiin tarkoituksiin. Tänä aikana Arbaugh käytti aputekniikkaa internetin selaamiseen, uusien kielten oppimiseen ja erilaisten videopelien pelaamiseen, mukaan lukien rogue-like-korttipeli Slay the Spireen, Old School RuneScapeen, Kart 8 Deluxeen ja Sid Meier's Civilization 6:een, ohjaamalla vain kursoria mielessään. Tiedemiehet työskentelevät myös räätälöidyn peliominaisuuden parissa Neuralink-sovelluksessa, jonka tarkoituksena on antaa Arbaughille enemmän vapautta siihen, kuinka ja milloin hän voi pelata pelejä.

Lähde: IGN