Fallout 4:sen päivitys voi sisältää New Vegas aiheista sisältöä Kommentit pois päältä artikkelissa Fallout 4:sen päivitys voi sisältää New Vegas aiheista sisältöä

4:n next-gen- saattaa sisältää Fallout: New Vegas -aiheista sisältöä, kuten Bethesdan viimeaikaisesta kehitystoiminnasta käy ilmi. Fallout 4:n next-gen-päivitys julkistettiin alun perin lokakuussa 2022 PS5:lle, Xbox Series X/S:lle ja PC:lle, ja kehittäjä kertoi julkaisevansa sen joskus vuonna 2023.

paljasti aiemmin, että tämä parannettu versio vuoden 2015 pelistä tuo mukanaan suorituskykytilan pelaajille, jotka pitävät korkeammista ruudunpäivitysnopeuksista enemmän kuin parantuneesta tekstuurien resoluutiosta, sekä useita bugikorjauksia. Lopuksi vahvistettiin, että Fallout 4:n mahdollisesti vaikuttava next-gen-päivitys sisältää bonussisältöä Creation Clubin muodossa.

Tuoreemman kehityksen myötä Bethesda lisäsi SteamDB:n mukaan Fallout 4:n Steam-versioon ”newvegas2”-kuvauskannan 4. huhtikuuta. Nimestään huolimatta on erittäin epätodennäköistä, että se viittaa todelliseen Fallout: New Vegas 2 -peliin. Paljon uskottavampi selitys on, että lisäys vihjaa Creation Club -osioon, joka on omistettu New Vegas -aiheisille Fallout 4 -modeille, jotka Bethesda aikoo ottaa käyttöön tulevan päivityksen yhteydessä.

Kehittäjän päätös liittää ”newvegas2”-merkintä ei luultavasti ollut vitsi. Eikä vähiten siksi, että SteamDB paljastaa myös toisen suhteellisen tuoreen Fallout 4 -kannan nimeltä ”beta2”, jonka Bethesda loi 14. maaliskuuta. Sen nimimerkki näyttää viittaavan siihen, että kehittäjä yksinkertaisesti lisää ”2:n” kaikkien päivitykseen liittyvien kantojen nimeen.

Fallout 4 ja The Elder Scrolls 5: Skyrim ovat ainoat kaksi Bethesdan peliä, jotka ovat toistaiseksi ottaneet käyttöön Creation Club -tuen. Tämä maksullisten modien kauppapaikka saattaa olla myös osa studion seuraavan pelin tiekarttaa, vaikka vielä ei ole mitään viitteitä siitä, että Starfield todella julkaistaan Bethesdan Creation Clubin kanssa.

Äskettäin esiin tullut vihje siitä, että New Vegas -aiheiset modit tulevat olemaan osa Fallout 4:n next-gen-päivitystä, viittaa siihen, että Bethesda on edelleen hyvin tietoinen vuoden 2010 pelin kulttimaineesta. Täysimittainen jatko-osa Fallout: New Vegasille ei kuitenkaan todennäköisesti kuulu studion suunnitelmiin lähitulevaisuudessa, sillä kehittäjä on toistuvasti sanonut, että sen seuraava projekti Starfieldin jälkeen on The Elder Scrolls 6 ja sen jälkeen Fallout 5. Kun otetaan huomioon, että Bethesdan kehityssyklit ovat viime aikoina pidentyneet, Fallout-sarja saattaa joutua odottamaan uutta pääpeliä vielä vuosikymmenen.

Fallout 4 on saatavilla nyt PC:lle, PS4:lle ja Xbox Onelle, kun taas sen next-gen-päivitys PC:lle, PS5:lle ja Xbox Series X/S:lle on tulossa joskus vuonna 2023.

Lähde: Gamerant.com

Xbox-pomo Phil Spencer antaa päivityksen Rare-studion mystisestä Everwildista Kommentit pois päältä artikkelissa Xbox-pomo Phil Spencer antaa päivityksen Rare-studion mystisestä Everwildista

Rare-studion on ollut yksi Xboxin suurimmista mysteereistä. Peli julkistettiin jo vuonna 2019, mutta sen kehitys on ollut täynnä hiljaisuutta, huhuja uudelleenkäynnistyksestä ja toistuvia poissaoloja Xboxin esittelytapahtumista. Nyt -pomo Phil Spencer on vahvistanut, että peli on yhä kehityksessä ja etenee.

Oli hienoa nähdä Everwildin kehitys

Spencer kertoi vierailleensa Rare-studiolla Iso-Britanniassa ja olevansa innoissaan siitä, miten peli etenee.

Oli hienoa nähdä tiimi ja Everwildin kehitys. Voimme antaa näille tiimeille aikaa viimeistellä pelinsä. – Spercer kertoi XboxEra haastattelussa.

Spencer viittasi myös siihen, että pystyy tukemaan pitkäaikaisia kehitysprojekteja, koska sen pelijulkaisujen tahti on kiihtynyt Bethesdan ja Activision Blizzardin hankintojen myötä.

Everwildin kehitys: uudelleenkäynnistys vai luonnollinen muutos?

Everwildin kehitys on ollut täynnä epävarmuutta, erityisesti kun pelin luova johtaja Simon Woodroffe lähti studiolta vuonna 2020. Rare nimitti hänen tilalleen kokeneen pelisuunnittelijan Gregg Maylesin, joka on ollut mukana kehittämässä Donkey Kong Countrya, Banjo-Kazooieta, Viva Piñataa ja Sea of Thievesia.

Vaikka huhut pelin täydellisestä uudelleenkäynnistyksestä ovat kiertäneet, Microsoft on kiistänyt ne ja korostanut, että kehitys jatkuu. Tällä hetkellä tiedetään vain, että Everwild on kolmannen persoonan seikkailupeli, jossa voi olla myös “jumalapeli”-elementtejä, mutta konsepti saattaa olla muuttunut kehityksen aikana.

Viimeisin Everwild-traileri julkaistiin jo heinäkuussa 2020.

Everwild on Raren täysin uusi IP. Unohtumaton kokemus odottaa pelaajia luonnollisessa ja maagisessa maailmassa. – Peliä kuvailtiin silloin näin.

Xboxin tulevaisuus: mitä seuraavaksi?

Everwild ei ole ainoa pitkään kehityksessä ollut Xbox-peli. Microsoftilla on työn alla muun muassa Perfect Darkin reboot, uusi , seuraava sekä Bethesdan . Lähitulevaisuudessa odotettavissa on myös , joka julkaistaan toukokuussa.

Everwildin ilmestymisaikataulusta ei ole vielä tietoa, mutta Spencerin kommentit antavat toivoa siitä, että projekti on edelleen elossa – ja ehkä jopa lähestymässä valmistumistaan.

DOOM ja DOOM 2 -pelaajat yllätettiin uudella päivityksellä Kommentit pois päältä artikkelissa DOOM ja DOOM 2 -pelaajat yllätettiin uudella päivityksellä

DOOM ja ovat saaneet uuden ja odottamattoman päivityksen, joka tuo mukanaan merkittävän parannuksen: moninpelimodit. Tämä uusi ominaisuus on nyt saatavilla kaikilla alustoilla, mukaan lukien , mahdollistaen pelaajille omien modien luomisen ja käyttämisen. Modien avulla voidaan muuttaa esimerkiksi aseiden ulkonäköä tai lisätä uusia kenttiä. Lisäksi sisältää yleisiä bugikorjauksia ja parannuksia pelikokemuksen sujuvoittamiseksi.

Vuonna 1993 julkaistu mullisti FPS-genren ainutlaatuisella taistelullaan, grafiikoillaan ja yksityiskohdillaan, erityisesti gore-elementeissään. DOOM 2 jatkoi tätä perintöä ja vaikutus näkyy edelleen uudemmissa peleissä, kuten DOOM: Eternalissa ja tulevassa DOOM: The Dark Ages -pelissä, joka julkaistaan toukokuussa. Viime vuonna ja toivat markkinoille DOOM + DOOM 2 -paketin, joka sisälsi yksinpelimodien tuen. Moninpelissä oli aiemmin tarjolla vain perinteinen pelaaja vastaan pelaaja -kokemus uusilla yhteisön luomilla kartoilla. Nyt fanit voivat nauttia modatuista sisällöistä, jotka tuovat entistä enemmän vaihtelua pelikokemukseen.

Uudet ominaisuudet ja parannukset

On kuitenkin huomioitava, että modien toimimiseksi moninpelissä on tietyt vaatimukset, kuten valtuutus ja saman modin tilaaminen kaikille pelaajille. Uuden modituen lisäksi päivitys tuo mukanaan muita parannuksia, kuten katsojatilan, lisää pelaajavärejä ja paremman verkkokoodin. Myös tähtäimen, modien ja aseiden ongelmat on korjattu.

Päivityksen kohokohdat

Moninpelimodit

  • Pelin isännän on aktivoitava modi ennen moninpelivalikon avaamista.
  • Pelaajien on tilattava sama modi ennen liittymistä otteluun.
  • Suositellaan käyttämään huonekoodia modattuihin otteluihin liittymiseen.
  • Modien on oltava yhteensopivia Vanilla DOOM-, DeHackEd-, MBF21- tai BOOM-muotojen kanssa.

Yleiset parannukset

  • Punaiset ovet näytetään nyt punaisina automaattikartalla.
  • Korjattu useita yhteisön raportoimia kaatumisongelmia.
  • Parannettu tekstin luettavuutta modikuvauksissa aasialaisilla kielillä.
  • Intermission-näytön karttaliite poistettu vastaamaan alkuperäistä pelitapaa.

Moninpeli

  • Esineet voi nyt poimia kaikki pelaajat yhteistyötilassa.
  • Lisätty katsojatila pelaajien kuollessa ja odottaessa uudelleensyntymistä.
  • Nyt tarjolla enemmän kuin neljä pelaajaväriä.
  • Korjattu aseiden menettämiseen liittyvä ongelma yhteistyötilassa uudelleensyntymisen jälkeen.
  • Optimoitu verkkokoodia entistä paremmaksi.

Modit

  • Modien latausohjelma pystyy nyt käsittelemään yli 100 tilattua modia.

Nintendo

  • Modit toimivat nyt useiden käyttäjäprofiilien välillä.

Modikehittäjille :llä

  • Modien kuvakaappaukset, joissa on välilyöntejä tai erikoismerkkejä, latautuvat nyt oikein useimmissa tapauksissa.
  • MBF21- ja BOOM-mekaniikoita on parannettu yhteensopivuuden takaamiseksi.

Tämä päivitys tuo DOOMin ja DOOM 2:n moninpelin uudelle tasolle ja antaa pelaajille mahdollisuuden kokea pelit aivan uudella tavalla. Nyt fanit voivat yhdistää voimansa luodakseen entistä eeppisempiä taisteluita ja monipuolisempia pelikokemuksia.