Green Hell -selviytymispelin VR-version demo pelattavissa nyt Kommentit pois päältä artikkelissa Green Hell -selviytymispelin VR-version demo pelattavissa nyt

Green Hell VR

-viidakkoselviytymispelin -versio on ilmestynyt Steam Festivalin yhteydessä. Peli on tulossa ja -laitteille alkuvuoden 2022 aikana. Voit katsoa uuden trailerin alta.

Äärimmäiseen realismiin pyrkivässä pelissä pääset selviytymään Amazonin sademetsässä tekemällä tulta, kalastamalla sekä kokkaamaalla. Rakenna jousi tai kirves, etsi parantavia kasveja sekä hyödynnä paikallisten heimojen tietoutta.

Lue myös: Viidakkoseikkailu on hiomaton timantti – arvostelussa Green Hell

Peli ilmestyi alunperin vuonna 2018 :lle Steamin Early Accessin kautta. Sen lopullinen versio ilmestyi vuonna 2019 ja Nintendo -konsolille peli saapui vuonna 2020. Peli on saatavilla myös ja -konsoleille.

Green Hell VR ilmestyy Steam VR ja Oculus -laitteille alkuvuodesta 2022. Pelin demo on ladattavissa nyt täältä.

Ubisoft+ Classics -pelikirjasto laajenee kuudella klassikkojulkaisulla Kommentit pois päältä artikkelissa Ubisoft+ Classics -pelikirjasto laajenee kuudella klassikkojulkaisulla

Ubisoft Classics

+ Classics -pelipalveluun on tulossa kuusi uutta peliä huhtikuun, toukokuun ja kesäkuun aikana. Uudet pelit ovat:

Huhtikuu

  • : Avoimen maailman moottoriurheilupeli, jossa pelaajat voivat kilpailla autoilla, moottoripyörillä, veneillä ja jopa pienkoneilla.
  • : Vauhdikas bilepeli, joka on kuin modernisoitu versio polttopallosta.

Toukokuu

  • : Reaaliaikainen strategiapeli, jossa pelaajat rakentavat asutusyhteisöjä ja taistelevat ryövärilaumoja vastaan.
  • : Toimintaseikkailupeli hakkeroinnin maailmasta.

Kesäkuu

  • : Teollisen ajanjakson alkupuolelle sijoittuva strategiapeli, jossa pelaajat rakentavat kaupunkiympäristöä tyhjästä.
  • : Toimintapeli, jossa pelaajat joutuvat keskelle kuvitteellisen Kyratin valtion sisällissotaa.

Ubisoft+ Classics -pelipalvelu on saatavilla PlayStation-pelikonsoleille ja :lle. Tilaus maksaa 7,95 euroa kuukaudessa ja sen voi peruuttaa milloin tahansa.

Palvelussa on tällä hetkellä yli 50 peliä vuosien varrelta, ja valikoima laajenee jatkuvasti. Uusia pelejä lisätään noin kuukauden välein.

Ubisoft+ Classics on hyvä vaihtoehto pelaajille, jotka haluavat pelata vanhempia Ubisoft-pelejä edullisesti ja helposti.

Sea of Thieves saavutti 40 miljoonan rosvon rajapyykin Kommentit pois päältä artikkelissa Sea of Thieves saavutti 40 miljoonan rosvon rajapyykin

Sea of Thieves Season 11

Merirosvoseikkailupeli on saavuttanut vaikuttavan 40 miljoonan pelaajan rajapyykin juuri ennen sen rantautumista :lle, pelin kehittäjä ilmoittaa.

Vuodelle 2018 sijoittuvassa blogikirjoituksessa johtava tuottaja Joe Neate kertoo 40 miljoonan pelaajan jakautuvan Xboxin, Windows 10:n ja Steamin pelaajien kesken. Rare on julkaissut yli 100 ilmaista päivitystä pelin julkaisun jälkeen Onelle ja :lle kuusi vuotta sitten. Pian julkaistava 12. kausi tuo mukanaan uusia lisäyksiä, kuten heittoveitset ja Bone Callerin.

Sea of Thieves saapuu PlayStation 5:lle huhtikuun 30. päivä. Premium-versio tarjoaa viiden päivän ennakkotilaajille pääsyn peliin jo huhtikuun 25. päivästä alkaen. Edistyminen ja esineet siirtyvät Xbox- ja PS5-version välillä, ja pelissä on ”vain PlayStation” palvelimet, joilla pelaajat voivat halutessaan poistaa käytöstä moninpelin eri alustojen välillä. Suorituskykyvaihtoehdot vastaavat -versiota, ja PS5-versiossa on 60 peruspokaalia sekä Platina-pokaali nimeltä ”Merirosvojen Perfektionisti”.

Sea of Thieves

Sea of Thievesin julkaisua pidettiin aikanaan Rarelle kriittisen tärkeänä pelinä, sillä studio oli tehnyt muutaman Kinect Sports -pelin ennen kuin luopui liiketunnistamislisälaitteesta. Sea of Thievesistä on kuitenkin tullut Rarelle menestys ja yksi sen kautta aikojen eniten pelatuista peleistä. Tulevaisuuden suunnitelmista ei ole vielä tietoa, mutta Rare työstää edelleen vuonna 2019 julkistettua Everwildia, jolla ei ole vielä virallista julkaisupäivää.

Sea of Thieves on viimeisin Xbox-peli, joka hyppää kilpaileville alustoille. Aiemmin vastaavan siirtymän ovat tehneet Obsidianin Grounded ja Pentiment sekä Tango Gameworksin Hi-Fi Rush. Microsoft testaa nyt multialustastrategiaa tällä kvartetilla ja saattaa tulevaisuudessa julkaista lisää omia ensisijaisia pelejään myös muille kuin Xbox-konsoleille.

Lähde: IGN