Huhu: Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 -kehittäjä työstämässä Diablo II -uusintoa Kommentit pois päältä artikkelissa Huhu: Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 -kehittäjä työstämässä Diablo II -uusintoa

Diablo II

Hiljattain ilmoitti sulauttavansa -pelin kehittäjä Vicarious Visionsin osaksi Blizzardia. Nyt näyttäisi siltä, että Vicarious olisi kehittämässä -uusintoa.

Asiasta kertoi alunperin Bloomberg, jonka mukaan Vicarious on tukemassa Blizzardin Team 3:sta, joka työstää mm. tulevaa -peliä sekä Diablo II -uusintoa.

Uusinnon parissa työskenteli aluksi Team 1, joka vastasi epäonnistuneesta -uusinnosta. Sittemmin projekti siirrettiin Team 3:lle ja Team 1 lakkautettiin.

Mahdollisen Diablo II -uusinnon tulemisesta on huhuiltu jo pitkään suuntaan ja toiseen. Vielä toistaiseksi uusinnosta ei ole julkaistu mitään virallista Blizzardin tai Activisionin toimesta.

Ravut korvaavat hämähäkit – WoW filtteri auttaa pelokkaimpia Kommentit pois päältä artikkelissa Ravut korvaavat hämähäkit – WoW filtteri auttaa pelokkaimpia

The War Within, rapu

World of Warcraftin tulevassa laajennuksessa, The War Within, pelaajat matkaavat syvälle maan alle kohtaamaan pelottavan Nerubin imperiumin. Joillekin pelaajille todellinen vihollinen saattaakin kuitenkin olla runsas hämähäkkikanta.

Onneksi Blizzardilla on ratkaisu hämähäkkejä pelkääville seikkailijoille: upouusi hämähäkkikammo-suodatin! Tämän asetuksen käyttöönotto muuttaa yksinkertaisesti jokaisen pelin hämähäkin ystävälliseksi ravuksi, säilyttäen samalla niiden koon ja värin johdonmukaisuuden.

Tämä innovatiivinen toiminto syntyi aidoista pelaajien huolista. -johtaja Ion Hazzikostas myöntää Nerubin vihollisten ällöttävyyden, etenkin pelin parantuneen grafiikan myötä.

”Tiimissä oli ihmisiä, jotka olivat huolissaan siitä, kuinka epämiellyttävää on pelata, saati sitten työskennellä näiden olentojen kanssa”, hän kertoi hiljattaisessa haastattelussa.
World of Warcraftin tuleva lisäosa The War Within sisältää hämähäkkejä.

Apulaissuunnittelujohtaja Maria Hamilton valottaa yllättävän paljon työtä tämän näennäisen humoristisen suodattimen takana. ”Kokeilimme erilaisia ​​vaihtoehtoja”, hän selittää, ”kuten jalkojen irrottamista ruumiista, mutta lopulta ravut olivat selkeä voittaja. Kukaan ei tuntunut pelkäävän rapuja.”

Itse rapuratkaisu tuli esiin toisen pelin tutkimusprojektista, joka paljasti äyriäisiin liittyvän pienemmän pelkotekijän. ”Kokeilimme sitä päähänpistosta”, Hamilton myöntää, ”ja kaikki olivat ihan ok sen kanssa!”

Vaikka kuvittelisitkin automatisoidun järjestelmän hoitavan hämähäkin ravuksi muuntamisen, totuus on paljon sykähdyttävämpi. ”Meillä oli itse asiassa tehtävänsuunnittelija, joka kartoitti manuaalisesti jokaisen pelin hämähäkin löytääkseen sille sopivan rapuvastineen”, Hamilton paljastaa. ”Hän jopa huomioi värien johdonmukaisuuden!”

Joten älkööt pelätkö, hämähäkkejä pelkäävät! Tämän saavutuksen takana olevalla omistautuneella suunnittelijalla ”oli itse asiassa aivan loistavaa aikaa. Hän pitää hämähäkeistä”, Hamilton kertoo. Joten vaikka jotkut sankarit käyttävät viittaa, toiset viettävät lukemattomia tunteja varmistaakseen, että kaikki voivat nauttia jatko-osasta The War Within sekä Nerubin uhkan kukistamisesta – ravuiksi muutettuna tai muuten.

Lähde: PC Gamer

Pussirotan kujanjuoksu – Crash Bandicoot 4 on myynyt huimia määriä Kommentit pois päältä artikkelissa Pussirotan kujanjuoksu – Crash Bandicoot 4 on myynyt huimia määriä

Crash jatkaa

Kaikkien rakastama pussirotta on taas uutisissa, tällä kertaa murskaavan saavutuksen ansiosta! Crash Bandicoot 4: It's About Time, hullunkulkurimainen tasohyppelypeli joka toi Crashin takaisin parrasvaloihin, on ylittänyt huimat 5 miljoonaa myytyä kappaletta!

Varsin vakuuttava etappi on peräisin pelin design-johtaja Toby Schadtilta, joka paljasti tiedon LinkedIn-profiilissaan. Vuonna 2020 - ja -konsoleille julkaistu peli sai yleisesti positiivisen vastaanoton.

Vaikka Crash saattaa pitääkin ansaittua taukoa, on selvää, että hänen viimeisin seikkailu on ollut hitti fanien keskuudessa. Toivotaan, että jatkaa hauskan ja innovatiivisen pelattavuuden tarjoamista, joka teki Crash Bandicoot 4: It's About Timesta niin suuren menestyksen!

Lähde: NintendoLife