Nintendo, Sony ja Microsoft haluavat tuoda loot boxien todennäköisyydet julki Kommentit pois päältä artikkelissa Nintendo, Sony ja Microsoft haluavat tuoda loot boxien todennäköisyydet julki

Suurimmat konsolivalmistajat , ja ovat yhteistuumin ajamassa uusia menettelytapoja joiden avulla loot boxien todennäköisyydet tulisivat kaikille nähtäväksi. on kertonut säännösten tulevan voimaan ensi vuoden puolella.

Monet pelifirmat ovat jo luvanneet tuoda loot boxien todennäköisyydet esille. Yritysten joukossa on mm. , Bandai Namco Entertainment, Bethesda, Bungie, , sekä .

Loot boxit ovat jo pitkään olleet suurennuslasin alla ja monet maat ovat aktivoituneet loot boxien uhkapelimaisen luonteen vuoksi. teki linjauksen loot boxien todennäköisyyksistä -peleille jo vuonna 2017 ja Google seurasi myöhemmin perässä Play -kaupassa olevia pelejä koskien.

Helvetti on irti Game Passissa! Diablo IV on viimein saapunut palveluun Kommentit pois päältä artikkelissa Helvetti on irti Game Passissa! Diablo IV on viimein saapunut palveluun

Diablo IV

saa ensimmäisen -pelinsä :n tänään torstaina 28. maaliskuuta. Peli tulee saataville Game Pass Ultimatelle, PC Game Passille sekä Game Pass for Console -jäsenille Xboxilla ja PC:llä.

Diablo on yksi Blizzardin suosituimmista videopelisarjoista, jonka ensimmäinen osa julkistiin vuonna 1996. Toimintaroolipeli sisältää keskiaikaisen, okkulttisen taiteen tyylin ja antaa pelaajille mahdollisuuden taistella erilaisia hirviöitä ja demoneita vastaan.

Kauan odotettu pelisarjan neljäs osa niitti komeaa tulosta sen julkaisuvuonnaan ollen yhtiön nopeiten kaupaksi käynyt videopeli koskaan.

Xbox-myynti Euroopassa herättää huolta julkaisijoissa Kommentit pois päältä artikkelissa Xbox-myynti Euroopassa herättää huolta julkaisijoissa

Xbox 2042

Kolmannen osapuolen videopelijulkaisijoiden kerrotaan uudelleenarvioivan tukeaan -konsoleille Euroopassa laskeneiden myyntilukujen vuoksi.

Gamesindustry.bizin johtaja Chris Dringin mukaan keskustelut hiljattaisessa Game Developers Conference (GDC) -tapahtumassa paljastivat julkaisijoiden, sekä suurten että pienten, huolen Xbox-kehityksen kannattavuudesta. Dring liittää tämän tunnelman ”tasaisiin” Xbox-laitteiden myyntilukuihin Euroopassa, viitaten pelaajakunnan kutistumiseen ja pysähtyneeseen kasvuun.

”Voit seurata kuukausittaista raportointiamme pelimarkkinoista ja nähdä, että Xbox-myynti laskee”, Dring sanoi Gamesindustry.bizin podcastissa. ”Se on laskenut koko viime vuoden ajan ja laskee vieläkin kovemmin tänä vuonna.”

Tämä uutinen saapuu jatkuvien keskustelujen keskelle seuraavasta konsolisukupolvesta, jossa sekä että saattavat pian paljastaa uutta laitteistoa. Onko Microsoft kykenevä käsittelemään näitä huolenaiheita ja palauttamaan julkaisijoiden luottamuksen Euroopan markkinoilla? Sepä jääpi nähtäväksi.