Sony Xperia 10 VI lupailee laatua keskihintaluokkaan Kommentit pois päältä artikkelissa Sony Xperia 10 VI lupailee laatua keskihintaluokkaan

esitteli tänään Xperia 10 VI -älypuhelimen, joka on suunniteltu keskihintaluokkaan ja tarjoaa erinomaisen akunkeston, parannetut viihdeominaisuudet ja kestävyyden.

Keskeiset ominaisuudet:

  • Pitkäikäinen akku: Xperia 10 VI:ssä on suurikapasiteettinen akku, joka Sonyn käyttäjäprofiilitestien perusteella kestää jopa kaksi päivää yhdellä latauksella. Tämä saavutetaan virtapihillä Snapdragon® 6 Gen 1 Mobile Platform -alustalla ja optimoidulla akunhallinnalla.
  • Parannetut viihdeominaisuudet: Xperia 10 VI:ssä on aiempaa laadukkaammat etu stereokaiuttimet laajemmalla dynamiikalla, mikä takaa entistä mukaansatempaavamman äänikokemuksen. 6,1 tuuman Full HD+ OLED-näyttö Triluminous® Display for mobile -teknologialla tuo sisällön eloon eloisten värien ja syvän mustan ansiosta.
  • Kestävä rakenne: Xperia 10 VI on rakennettu kestämään käyttöä. Siinä on vedenkestävä Corning® Gorilla® Glass Victus® -näyttö ja kevyt, kompakti runko, joka painaa vain 164 grammaa. Puhelimen akku on suunniteltu kestämään jopa kolme vuotta Sonyn lataustekniikoiden ansiosta.

Muita ominaisuuksia:

  • Video Creator -sovellus: Luo helposti lyhyitä videoita puhelimella otetuista valokuvista ja videoista.
  • Kolmoinen takakamerajärjestelmä: Ota monipuolisia kuvia ja videoita 16 mm:n ultralaajakuva-, 26 mm:n perus- ja 52 mm:n telefoto-objektiiveilla.
  • Optinen kuvanvakautus (OIS): Varmistaa terävät ja vakaat kuvat ja videot myös hämärässä valaistuksessa.
  • AI-avustettu kohtauksen tunnistus: Säädä kameran asetukset automaattisesti täydellisen kuvan ottamista varten.
  • Eleohjaus: Ota helposti selfiet yksinkertaisella eleellä.
  • Bluetooth® LDAC™-tuella ja 3,5 mm:n kuulokeliitäntä: Nauti korkealaatuisesta äänestä sekä langallisilla että langattomilla kuulokkeilla.
  • DSEE Ultimate™: Parantaa äänenlähteen Hi-Res-äänenlaatua.
  • Kestävä muotoilu: Xperia 10 VI:n pakkaus on valmistettu Sonyn omaperäisestä sekoitusmateriaalista, joka sisältää bambua, sokeriruo'on kuituja ja kierrätyspaperia.

Saatavuus:

Xperia 10 VI tulee myyntiin Pohjoismaissa kesäkuussa kolmessa värissä: sininen, musta ja valkoinen. Suositushinta on 399 euroa.

Lisätietoja:

Lähde: Sony

Sony valmistautuu PSVR2-yhteensopivuuteen PC:llä uuden Steam-sovelluksen avulla Kommentit pois päältä artikkelissa Sony valmistautuu PSVR2-yhteensopivuuteen PC:llä uuden Steam-sovelluksen avulla

PSVR 2

valmistautuu laajentamaan PlayStation VR2:n käyttöä PS5:n ulkopuolelle. Uusi -sovellus, joka julkaistaan 6. elokuuta, mahdollistaa yhteensopivuuden PC-pelaamisen kanssa. Käyttäjät tarvitsevat sovelluksen lisäksi erillisen 60 dollarin adapterin nauttiakseen Steam -peleistä kuulokkeilla.

Vaikka PSVR2 tarjoaa vaikuttavia ominaisuuksia, kuten katseenseurannan ja adaptiiviset liipaisimet, nämä ovat rajoitettuja käytettäessä PC:tä. Kuitenkin pelaajat voivat odottaa laajempaa pelikirjastoa ja mahdollisuutta hyödyntää olemassa olevaa VR-valmista PC-järjestelmäänsä.

Kyseinen siirto tulee Sonyn kohdatessa haasteita VR-markkinoilla. Rajoitetun oman VR-pelien kehityksen ja vähenevän kiinnostuksen vuoksi laajentuva yhteensopivuus voi olla strateginen siirto PSVR2-myyntien lisäämiseksi.

Miksi jotkut pelit toimivat PS5:llä paremmin kuin Xbox Series X:llä? – tekniset asiantuntijat selittävät Kommentit pois päältä artikkelissa Miksi jotkut pelit toimivat PS5:llä paremmin kuin Xbox Series X:llä? – tekniset asiantuntijat selittävät

Ikiaikainen kysymys: miksi jotkut pelit toimivat sujuvammin väitetysti heikommalla :llä verrattuna mahtavaan :ään? Digital Foundry, pelaajien luotettava tekninen asiantuntija, on vihdoin valottanut tätä mysteeriä.

Vaikka molemmat konsolit julkaistiin marraskuussa 2020, Xbox Series X ylpeilee kiistattoman etulyönnin – 12 teraflopia GPU-tehoa verrattuna PS5:n 10,28 teraflopiin. , edelliseen sukupolveen kuuluneen Xbox Onen suorituskyvyn heikkoudesta traumatisoituneena, pyrki raakaan tehon ylivoimaan. He markkinoivat ylpeästi Series X:ää maailman tehokkaimmaksi konsoliksi.

Mutta pelikenttä on muuttumassa. Huolimatta Xbox Series X:n ilmeisestä lihasvoimasta, jotkut pelit toimivat todistetusti sujuvammin PS5:llä. Mistä siis oikein on kyse?

Digital Foundryn kehittäjien kanssa käymien keskustelujen mukaan PS5:n salainen ase on kolmiosainen strategia: tehokkaampi GPU-kääntäjä, alemman tason ohjelmointirajapinnat (API) ja korkeammat kellotaajuudet. Tämä yhdistelmä mahdollistaa PS5:n pysymisen ei vain Xbox Series X:n rinnalla vaan jopa ylittää sen tietyissä tilanteissa.

Otetaan esimerkiksi . Digital Foundryn analyysi äskettäisestä Shadow of the Erdtree -lisäosasta paljasti yllättävän kuvataajuusetsun PS5:lle. Mutta tässä se kinkkinen kohta on: se on väitetysti heikompi konsoli, joka tarjoaa sujuvamman suorituskyvyn.

Digital Foundry kuitenkin korostaa, että Microsoftin lähestymistavalla on myös puolensa. Xbox Series X:n arkkitehtuuri jakaa yhtäläisyyksiä PC-kehityksen kanssa, mikä tarjoaa etuja pelinkehittäjille. He selittivät että on tilanteita, joissa Xboxin ekosysteemi ja ominaisuusjoukko tuottavat etuja. Vaikka Elden Ring saattaisi toimia nopeammin PS5:llä, Xbox Series X:n parempi muuttuvan virkistystaajuuden (VRR) toteutus luo kokonaisuutena sujuvamman ja johdonmukaisemman pelikokemuksen.

Tulevaisuutta ajatellen huhut vellovat PS5 Pro -julkaisusta myöhemmin tänä vuonna. Se voisi hyödyntää samoja vahvuuksia, jotka tekevät PS5:stä kilpailukykyisen nyt. Kuvittele parempaa GPU-suorituskykyä yhdistettynä koneoppimiseen perustuvaan skaalaukseen – tehokas yhdistelmä.

Tämä konsolien tehokilpailu tulee epäilemättä jatkumaan. Microsoftin huhuttu käsikonsoli ja väistämätön seuraavan sukupolven Xbox todennäköisesti synnyttävät uuden kierroksen vertailuja ja keskusteluja. Yksi asia on varma: pelaajat hyötyvät lopulta tästä terveestä kilpailusta, joka pakottaa sekä Sonyn että Microsoftin innovoimaan ja tarjoamaan parhaan mahdollisen pelikokemuksen.