Monista suosituista peleistä kuten The Last of Us, Control sekä Death Stranding on tehty versioinnit miltä ne näyttäisivät alkuperäisellä PlayStation -konsolilla. Nyt vuorossa on Bloodborne, jonka demakesta saatiin uutta materiaalia hiljattain.
Todays #BloodbornePSX dev post is a surprise, make sure to unmute 🔊
Happy to finally show off the wonderful PS1 rendition of the Cleric Beast boss music made by @TheNobleDemon, creating using a real Roland SC-88 Pro for maximum authenticity!
Sony on hakenut patenttia uudelle tekoälyyn pohjautuvalle Auto-Play järjestelmälle, jonka avulla voisit ohittaa toistuvia tai tylsiä grindaus-osioita lemppari PlayStation-peleissäsi. Tämä voisi mullistaa pelaamisen, joten silmät ja korvat tarkkana!
Patentti lyhykäisyydessään:
Sonyn patentti kuvaa Auto-Play -tilaa, joka hyödyntää tekoälymallia.
Tämä Tekoäly oppisi pelaamistyylisi analysoimalla dataa pilvipohjaisista palveluista, kuten PlayStation Network (PSN).
Kuvittele, että tekoäly hoitaisi puolestasi ne puuduttavat grindaus-osiot, jolloin pääsisit takaisin itse toimintaan heti kun homma alkaa taas kiinnostaa!
Hyötyjä tästä mahdollisesta tulevaisuudessa tulevassa teknologiasta, voisi olla pelastus pelaajille, jotka kamppailevat pitkien tai toistuvien pelien kanssa. Ohittamalla grindaamisen pelaajat voivat keskittyä niihin osiin, joista he todella nauttivat.
Kuulostaa huijaamiselta, eikö? Vaikka tämä kuulostaa joidenkin unelmien toteutumiselta, toiset saattavat pitää sitä huijaamisena. Pelin osien ohittaminen saattaisi karkottaa hardcore-pelaajia.
On tärkeää muistaa, että kyseessä on toistaiseksi vain patentti, eikä ole takeita siitä, että Sony tulee oikeasti toteuttamaan tätä teknologiaa. Vaikka se näkisi päivänvalon, on epäselvää, mille PlayStation-järjestelmille se olisi saatavilla (PS5, PS5 Pro tai jopa huhuttu käsikonsoli).
Tämä Auto-Play -patentti ei ole Sonyn ainoa tekoälyyn liittyvä hanke pelimaailmassa. Maaliskuussa he hakivat patenttia myös tekoälypohjaisille striimeille, jotka reagoivat katsojien palautteeseen.
Muuttuuko tekoäly siis henkilökohtaiseksi pelikaveriksesi? Sen näyttää vain aika. Mutta yksi asia on varma: Sony haluaa ravistella pelimaailmaa.
Kaikkien rakastama pussirotta on taas uutisissa, tällä kertaa murskaavan saavutuksen ansiosta! Crash Bandicoot 4: It's About Time, hullunkulkurimainen tasohyppelypeli joka toi Crashin takaisin parrasvaloihin, on ylittänyt huimat 5 miljoonaa myytyä kappaletta!
Varsin vakuuttava etappi on peräisin pelin design-johtaja Toby Schadtilta, joka paljasti tiedon LinkedIn-profiilissaan. Vuonna 2020 PlayStation- ja Xbox-konsoleille julkaistu peli sai yleisesti positiivisen vastaanoton.
Vaikka Crash saattaa pitääkin ansaittua taukoa, on selvää, että hänen viimeisin seikkailu on ollut hitti fanien keskuudessa. Toivotaan, että Toys For Bob jatkaa hauskan ja innovatiivisen pelattavuuden tarjoamista, joka teki Crash Bandicoot 4: It's About Timesta niin suuren menestyksen!