Tulevan Resident Evil: Village -pelin internetiä viehättäneen vampyyri Lady Dimitrescun kerrotaan Capcomin mukaan olevan lähes kolmen metrin pituinenKommentit pois päältä artikkelissa Tulevan Resident Evil: Village -pelin internetiä viehättäneen vampyyri Lady Dimitrescun kerrotaan Capcomin mukaan olevan lähes kolmen metrin pituinen
Tulevassa Resident Evil: Village -pelissä nähdään mystinen ja kookas vampyyri Lady Dimitrescu, joka on ehtinyt jo saada fanit sekaisin. Esimerkiksi cosplay-harrastajat ottivat jättiläisvampyyrin välittömästi omakseen täyttäen internetin kuvafoorumit ja sosiaalisen median omilla Dimitrescu-cosplayllaan.
Uuden Resident Evil -pelin taiteellisena johtajana toimiva Tomonori Takano on huomannut ihmisten viehätyksen vampyyria kohtaan, ja niinpä pelin omilla Twitter-sivuilla on julkaistu kiittelyitä fanien innokkuudesta. Kiitosten ohessa myös kerrotaan, että Dimitrescu on kooltaan lähes kolme metriä jos hänen korkokenkänsä ja hattunsa lasketaan mukaan.
Koko viestin voit lukea alhaalle linkatusta Twiitista.
Resident Evil: Village on pelisarjan kahdeksas itsenäinen osa ja se hyödyntää edellisosasta tuttua RE Engine -pelimoottoria. Peli sijoittuu muutaman vuoden edellisen Resident Evil 7: Biohazard -pelin jälkeiseen aikaan
Your love for Lady Dimitrescu is loud and clear. 👒
Here's a message from our RE Village art director Tomonori Takano, along with a very curious fact you may have wondered about: pic.twitter.com/Lj4m5pN2dJ
Capcomin suosittu selviytymiskauhupeli Dead Rising on tehnyt näyttävän paluun uudistettuna Deluxe Remaster -versiona ja pelaajilla on nyt ainutlaatuinen mahdollisuus kokeilla peliä täysin ilmaiseksi demoversion muodossa.
Tämä PAN Vision Finlandin jakelema klassikkopelin uusintaversio tarjoaa pelaajille mahdollisuuden astua legendaarisen valokuvaaja Frank Westin saappaisiin täysin uudistetussa graafisessa asussa. Demo antaa pelaajien kokea pelin alkutapahtumat ja maistiaisen siitä kaaoksesta, joka Willametten kaupungissa odottaa.
Uudistettu versio tuo mukanaan merkittäviä teknisiä parannuksia, mukaan lukien säteenseurannan ja 60 ruudun sekuntinopeuden PlayStation 5 Pro -konsolilla. Erityisesti uusille pelaajille on lisätty kasuaalipelaajien vaikeustaso, joka tekee zombien vastaisesta taistelusta helpommin lähestyttävän.
”Haluamme tarjota pelaajille mahdollisuuden kokea tämä uudistettu klassikko ennen ostopäätöstä. Ilmainen demo antaa hyvän käsityksen siitä, miten olemme onnistuneet tuomaan tämän rakastetun pelin nykypäivään.”
kertoo pelin julkaisija
Pelaajat voivat ladata ilmaisen demon välittömästi PlayStation 5- ja Xbox Series X/S -konsoleille. Täysversio pelistä on myös saatavilla fyysisenä julkaisuna, ja sen ikäraja on PEGI 18.
Hei kaikki lukijat! Täällä kirjoittaa tällä kertaa Mallu, 28-vuotias Errorin toimittajaharjoittelija, joka on pelannut ihan lapsuuden alkujuurista lähtien. Pelien kiehtova maailma on ollut aina lähellä sydäntäni ja tahtoisin jakaa teille pienen pintaraapaisun mistä kaikki alkoi.
Olen ollut kiinnostunut pelaamisesta niin pitkään kuin muistan. Ensimmäiset muistoni liittyvät PlayStation 1 -konsoliin ja PC-peleihin. Aloittaessani pelimatkani vietin usein aikaa ilmaispelien parissa, mutta kun PlayStation 2 julkaistiin, oli meidän saatava se kotiin. Pelaamisen maailmaan minut johdatti vanhempi serkkuni, jonka kautta tutustuin moniin PlayStation-klassikoihin, joista tulikin lapsuuteni merkittäviä pelielämyksiä. Tässä haluan jakaa kanssanne muutamia minulle tärkeitä pelejä, jotka tekivät minusta pelaajan.
Micro Maniacs (PS1, Gameboy Color)
Micro Maniacs on Codemastersin kehittämä värikäs ja vauhdikas ajopeli, jossa pienet hahmot kilpailevat juosten ja toisiaan vastaan taistelemalla. Pelissä on 41 erilaista ympäristöä ja kahdeksan hahmoa, joilla kaikilla on omat erityistaitonsa. Tämä oli ehdoton suosikkini serkkuvierailuilla, sillä sen luovat kentät ja hauskat ääniefektit vetivät aina mukaansa.
Spyro: Year of the Dragon (PS1)
Spyro: Year of the Dragon oli aikoinaan aivan omaa luokkaansa. Insomniac Gamesin kehittämä seikkailu vei minut lohikäärmeiden maailmaan, ja siinä yhdistyi unelmoijan mielikuvitus sekä kiinnostavat hahmot. Spyron maailma oli visuaalisesti upea ja täynnä seikkailuja, jotka saivat aina palaamaan pelin pariin.
Nintendogs (Nintendo DS)
Eläinrakkaana ihmisenä Nintendogs oli lapsuudessa minulle aivan erityinen peli. Tässä simulaatiossa sai hoitaa omaa virtuaalikoiraa DS:n kosketusnäytön ja mikrofonin avulla. Vaikka pelissä ei ollut suuria haasteita tai tavoitteita, oli se silti ihana kokemus – täysi kymppi yksinkertaisuudessaan!
Sly 2: Konnakopla (PS2)
Sly Cooper 2 on edelleen yksi ikonisimmista peleistä, joita pelasin lapsena, eikä sen viehätys ole kadonnut aikuisenakaan. Sucker Punch Productionsin kehittämässä pelissä seurattiin Slyn ja hänen rikoskumppaniensa seikkailuja ympäri maailmaa. Seikkailun täyteiset kentät, hahmojen väliset kemiat ja varastelun jännitys tekivät tästä pelistä unohtumattoman.
Pokémon Emerald (Game Boy Advance)
Alun perin veljelleni kuulunut Pokémon Emerald oli myös minulle merkittävä peli, jonka parissa vietin lukemattomia tunteja. Tavoitteeni oli saada kaikki pelin Pokémonit, vaikka tajusinkin pian tarvitsevani myös toisen peliversion saadakseni kaiken. Vaikka tämä takaisku olikin harmillinen, nautin silti jokaisesta hetkestä – ja pelaan Pokémonia vielä tänäkin päivänä.
Dog's Life (PS2)
Dog's Life on yksi niistä vähemmän tunnetuista peleistä, mutta minulle se oli täynnä hauskuutta. Tässä Frontier Developmentsin luomassa pelissä sain elää koiran elämää ja tehdä kaikkea hauskaa, mitä koirat tekevät – haukkua, kaivaa kuoppia ja jopa pissiä ”kilpaillen” muiden koirien kanssa. Peli oli täynnä huumoria, ja se jäi elävästi mieleen lapsuuteni leikkisänä kohokohtana.
Ōkami (PS2)
Ōkami, jonka kauniiseen maailmaan minut tutustutti ystäväni, oli visuaalisesti ja tarinallisesti ainutlaatuinen. Clover Studion ja Capcomin kehittämä peli yhdisti taidetta ja seikkailua, ja sen japanilaistyylinen grafiikka sai minut uppoutumaan tarinaan täysin. Vaikka en lapsena vielä ymmärtänyt peliä syvällisesti, sen tunnelma teki suuren vaikutuksen.
Näiden pelien kautta löysin paikkani pelien maailmasta ja olen kiitollinen, että sain kokea nämä seikkailut osana kasvutarinaani. Nämä pelit eivät olleet vain viihdettä – ne olivat matkoja eri maailmoihin ja antoivat unohtumattomia hetkiä, jotka vieläkin inspiroivat minua pelaajana.