We are proud to announce that @LucasfilmGames is teaming up with Skydance New Media to create a richly cinematic action-adventure with an original story set in the legendary Star Wars galaxy. Read more here: https://t.co/JAUwSgAeozpic.twitter.com/4tr4yUZNS3
Tuleva Star Wars -peli on tyyliltään tarinavetoinen toimintaseikkailu, mutta vielä ei ole varmaa mihin aikakaudelle peli sijoittuu.
Hennig on työskennellyt aiemminkin Star Wars -pelin parissa. Työskennellessään Visceral Gamesilla, Hennig veti kolmannen persoonan Star Wars -pelin kehitystä. Pelin kehitys kuitenkin keskeytyi kun EA sulki Visceralin vuonna 2017.
Kesä on täällä ja sen mukana tuoreita pelielämyksiä! Tässä on katsaus joihinkin kesä- ja elokuussa julkaistaviin jännittävimpiin peleihin:
Elden Ring Shadow of the Erdtree (PC, PS4, PS5, XBO, XSX)
Julkaisu: 21. kesäkuu
Nauttikaa kesästä vielä kun voitte, sillä vuoden odotetuin lisäosa on kohta täällä! Elden Ring: Shadow of the Erdtree saapuu 21. kesäkuuta ja monien kesäviikot tulevat hikoiltua sisätiloissa uutta maailmaa tutkien ja uusia haasteita etsien.
Final Fantasy XIV: Dawntrail (PC, Mac, PS4, PS5, XSX)
Julkaisu: 2. heinäkuu
Auringonpaistetta ja seikkailuja Eorzeassa: FFXIV: Dawntrail kutsuu! Kesä on täällä ja sen mukana tuore seikkailu Final Fantasy XIV:ssä! Dawntrail-laajennus avaa ovet uusille jännittäville kokemuksille ja kutsuu niin vanhat kuin uudet sankarit Eorzean aurinkoisiin maisemiin.
Frostpunk 2 (PC)
Julkaisu: 25. heinäkuu
Tuntuuko kesä liian kuumalta? Siirry viileämmille seuduille Frostpunk 2:n parissa. Ankaria jäisiä olosuhteita vastaan taisteleva ihmiskunta tarvitsee apuasi ja sinun täytyy tehdä vaikeita päätöksiä, jotta he selviytyisivät seuraavaan aamunkoittoon.
Black Myth: Wukong (PC, PS5, XSX)
Julkaisu: 20. elokuu
Black Myth: Wukong on uusi toimintaroolipeli, jonka on kehittänyt Game Science. Peli tuo PC:lle ja konsoleille AAA-luokan grafiikkaa ja vauhdikasta taistelua, joka ammentaa inspiraatiota Kiinan mytologiasta. Pelaajat pääsevät heiluttamaan Wukongin ikonista taistelukeppiä ja muuntautumaan myyttisiksi olennoiksi taistellessa vihollisia vastaan, joihin kuuluu tietenkin myös lohikäärmeitä.
Star Wars Outlaws (PC, PS5, XSX)
Julkaisu: 30. elokuu
Unohda valomiekat ja jedit, Star Wars Outlaws tuo kesän lopulle konsoleille salakuljettajan elämää. Outlaws keskittyy enemmän jännittäviin ryöstöihin ja tutkimiseen kuin valomiekkailuihin. Tutki ikonisia maailmoja kuten kuumia Tatooinen hiekka dyynejä. Valitse pelityylisi: salakavala operaattori, räjähdysherkkä aseampuja tai rohkea lentäjä. Haarautuva dialogi muokkaa tarinaasi. Outlaws määrittelee Star Warsin uudelleen – oletko salakuljettaja vai palkkionmetsästäjä? Galaksi odottaa!
Nämä ovat vain muutamia esimerkkejä kaikista jännittävistä peleistä, jotka julkaistaan tänä kesänä ja elokuussa. Mitä peliä odotat eniten?
Videopelinjätti Electronic Arts (EA) tutkii mahdollisuutta tuoda kohdennettuja mainoksia suosittuihin AAA-peleihinsä. Asiasta kertoi yhtiön toimitusjohtaja andrew wilson viimeaikaisessa osakeansioiden seurantapalaverissa.
Vaikka EA käyttää jo mainoksia joissain peleissään, erityisesti ilmaispeleissä, Wilson mainitsi erityisesti ”dynaamisen mainosten lisäämisen” ”perinteisempiin AAA-peleihin”. Tämä viittaa siihen, että mainokset muuttuisivat pelaajan mukaan ja mahdollisesti integroituisivat suoraan pelikokemukseen.
Wilson korosti, että EA tulee olemaan erittäin harkitsevainen tällaisen järjestelmän käyttöönotossa ja myönsi sen olevan vielä varhaisessa kehitysvaiheessa. Yhtiöllä on sisäisiä tiimejä, joiden tehtävänä on selvittää, miten mainokset voidaan integroida peliin häiritsemättä pelikokemusta.
Uutinen liittyy kasvavaan trendiin, jossa videopeliyhtiöt etsivät uusia tulonlähteitä perinteisten pelien myynnin ulkopuolelta. Wilson mainitsi myös EA:n kiinnostuksesta laajentaa immateriaalioikeuksiaan (IP) pelien ulkopuolelle, mikä viittaa mahdollisesti lisääntyvään panostukseen elokuviin ja televisiosarjoihin, jotka perustuvat suosittuihin pelifrakisooseihin.
Mahdollinen in-game-mainosten lisääminen AAA-peleihin on herättänyt huolta pelaajien keskuudessa, jotka pelkäävät sen häiritsevän pelaamista ja immersion tunnetta. On vielä näkemättä, miten EA aikoo toteuttaa tällaisen järjestelmän ja pystyykö se löytämään tasapainon tulojen tuottamisen ja positiivisen pelaajakokemuksen ylläpitämisen välillä.